Menkkojen alkaminen epäonnistuneen hoidon jälkeen??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tää on niin mahtava palsta, kun täältä saa aina apua ongelmiinsa!! Kiitos tästä palstasta! :) Itsekin aina yritän muita auttaa, jos vain mitenkään osaan.

Osaiskohan joku tällä kertaa auttaa minua. Tai kertoa vaikka omia kokemuksiaan. Testasin siis eilen aamulla (pp16 ja kp 31) selvän negan Predictorin testillä. Tukilääkityksen lopetin myös eilen. Viimeinen satsi meni siis lauantai iltana. Meillähän hoitona oli eka IVM ja tuoresiirto, jossa 2 hyvälaatuista alkiota siirrettiin.

Nyt kun hoito on epäonnistunut, odotan tietenkin kärsimättömästi koska ne menkat oikein alkavat. Että pääsisimme taas uutta yrityskiertoa koittamaan. Rinnoissa on vähän arkuutta, mutta mitään muita oireita ei ole. Eikä koko piiniksenkään aikana ollut juuri mitään oireita. Voikohan tässä mennä vielä pitkäänkin, että menkat alkavat? Normaalisti vatsa on kipeä melkein viikon päivät ennen menkkojen alkua.

Sorry tää pitkä viesti. Mutta toivottavasti joku jaksoi lukea. :) Kiitos!

Onnea muille hoitoihin!! :)

Kommentit (3)

Vierailija

Hei Mirkka,

Ja ensimmäiseksi pahoittelut epäonnistuneesta hoidosta! Mutta hyvä, että jaksat jo katsoa eteenpäin. Minulla on kokemusta useista siirroista, ja yleensä vuoto on alkanut 4 vrk lugejen lopettamisen jälkeen, viimeksi 6. Mutta tämä on hyvin yksilöllistä - yleensä kai alkaa 2-3 vrk.

Mutta huom, itselläni on käynyt seuraavaa: Eli vaikka luget on pitänyt vuotoa poissa on tavallaan uusi kierto alkanut / käynnistynyt. Tämä selvisi ihan sattumalta joku aika sitten, kun matkan takia meni PAS-kontrolliultraan etuaajassa jo kp8, ja lh-huippu oli jo käsillä, neljä pvää etukäteen. Ja sama juttu taas viime kierrossa, PAS tehtiin jo kp11. Eli jollain lailla kierto alkupäästä lyhenee tai vuodon alku siirtyy, vaikka uusi kierto on jo tavallaan alkanut... Saitkohan tästä mitään tolkkua?

Joka tapauksessa, jos olette menossa luonnolliseen PASssin, kannattaa lh-huipun testaus aloittaa hyvissa ajoin, ettei tule yllätyksiä.. Mutta tämäkin on hyvin yksilöllistä, eli ei koske kaikkia, mutta en kyllä ainoakaan ole...

Terkkuisin Nasu-72 ja pp5

Vierailija

... mulla olisi sellainen " näppituntuma" , että menkat alkaisivat jotain 2(-3) päivää Lugejen lopettamisen jälkeen... että eiköhän ne sieltä piakkoin tule...

Terkkuja

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija

Pahoittelut negasta. Meillä kans epäonnistui ensimmäinen ICSI ja menkkoja odotellessa meni hermot. Lopetin luget pp15 ja vuoto alkoi vasta 22 päivää alkion siirron jälkeen. Kyllä oli pitkä aika odottaa, mutta tulihan ne viimein, vaikka hermoja koettelikin.

Jaksamista sinulle!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat