Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surullistakin surullisempi maanantai....

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

meillehän tehtiin icsi vkolla 38 eli 22.9. Vuoto alkoi 12pv siirrosta ja kesti 6pv. JOka loppui siis 9.10. Nyt sitten perjantaina alkoi vuotoa taas joka kesti vain muutaman tunnin ja soitin lks:n ja ohjeeksi sain tehdä raskaustestin. No otin neuvosta vaarin ja töiden jälkeen astelin apteekkiin ja ajattelin vain varmistaa negan, mutta ruutuun pätkähtikin viiva eli tulos positiivinen ja vuotokin loppui, kunnes eilen taas alkoi vuoto ja soitin tk:n ja pyysivät tulemaan. Tälle aamulle sain lähetteen lks:n, jonne menin sitten ja varhainen keskenmenohan se sitten oli. Nyt sitten itkenyt silmät kohta päästä, että miksi näin piti käydä....töissä itken aina vähän ajan päästä ja mieskin soitteli ja oli pahoillaan... voi tätä itkua taas.....

Kommentit (3)

Vierailija

hoito oli kolmas. Eli eka icsi tehty 10/02,joka ei kiinnittynyt. Toinen icsi 02/03, josta meillä on suloinen tyttö, ikää siis 1v 10kk. Tästä samasta erästä tehtiin pas 02/05, joka ei kiinnittynyt ja nyt sitten kolmas icsi tuoresiirto,joka kiinnittyi (kait), mutta jostain syystä ei jaksanut pinnistellä. Mulla aina ollut jakautumis ongelmia.Mulla on edelleen munasarjat suurehkot ja limakalvo suht paksu, joten lekuri sanoi et vuotoa pitäis vielä tulla. Uusi aika varattu varattu 1.11., jolloin lääkäri pyrkii saamaan meille uuden maksusitoumuksen.

Eiköhän tämä vielä tästä jonain päivänä kirkastu, ja saatais se pikkukakkonen. Illalla tietty uudet itkut, kun isännän kans nähdään....Voimia teille kaikille myös hoitoihin. Itse roikun ainakin tällä palstalla kertoilen kuulumisia..tehkää tekin niin. Ja toivottavasti päästään kaikki pian tuonne plussanneiden puolelle. Kiitos teille kaikille, jotka otitte osaa suruumme....

Vierailija

Olen TODELLA pahoillani sun puolesta!! Ensin annettiin ja sitten vietiin heti. Olo on varmasti masentunut, en osaa edes kuvitella kuinka suurta surua kannat! Voimia sinulle jaksamaan tämä vääryys.

Pitääkö sun olla silti töissä vaikka keskenmeno on? Luulis, että ainakin muutaman päivän saisi kotona rauhoittua tollaisen kokemuksen jälkeen.

VOIMIA!!

Vierailija

... sulla on varmaan ollut ns. myöhäinen kiinnittyminen ja lisäksi vielä ns. kemiallinen raskaus - alkio kiinnittyy, mutta voi olla esim. jakaantumisongelmia (näitä pystyy ainakin osaksi karsimaan labrassa)... pystyt ainakin todistettavasti tulemaan raskaaksi ja kiinnittyminenkin onnistuu (onko aikaisemmin onnistunut??)... olen pahoillani tilanteestasi... mulla itsellä kemiallisen raskauden takia tuli vuotoa n. 20 päivää aina välillä lakaten - vaikuttaa varmasti tunnelmiin!!!... joudut ilmeisesti vielä käymään verikokeissa, että odetaan HSG:n laskeneen nollaan... Toivon sulle paljon onnea seuraavaan hoitoon - kunnon alkiolla tuletkin ilmeisesti " heti kättelyssä" raskaaksi!

Eemeli *tarjoaa lämmintä peittoa*

Uusimmat

Suosituimmat