* JOULUKSI KUNTOON * vk 42

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta Päivää!

Meikäläisellä pudotusta 100g. Nyt paino 69,8.

Olin todella positiivisesti yllättynyt aamulla kun vaa' alle nousin. Viime viikolla en ole päässyt puntille enkä lenkille tai muutenkaan ulos. Kurkku on ollut kipeä ja kuumetta vähän. Ollaan siis touhotettu pojan kanssa sisätiloissa viikko.

Viikonloppua oltiin mummulassa ja siellä tarjotaan koko ajan jotain syötävää. Ihan sulosta omalla tavallaan... Onneksi selvittiin siintä hienosti ja viikon saldo oli negatiivinen. Heh, POSITIIVISTA!

Mukavaa viikkoa kaikille!

Kommentit (10)

Vierailija

Kannatti vaihtaa punnituspäivää! Paino nimittäin _pitkästä_ aikaa laskusuunnassa, nyt 69,2 kg. Viikko sitten maanantaina 69,8kg. Että

-600g puolessatoissa viikossa. Mullahan toi paino on junnannu jo ties kuinka monta viikkoa tuossa 69,8 kg:ssa, joten siksi puntarin lukema tuntuu tänään erityisen hyvältä. :) Tän viikon maanantaina oli peräti 70,4 kg ja meinas itku tulla. Vissiin su-illan tortillat+siideri ilmotteli perille pääsystään... :-/

Mulla on nyt niin huippufiilis, tästä on hyvä jatkaa. Ehkä mä en retkahda niin pahasti tulevana viikonloppuna tuon pudotuksen innoittamana!

Vierailija

olin vähän pettynyt, sillä tsemppasin viime viikon. Toivottavasti ensi viikko tuo enemmän tulosta. Multa tippunut nyt tasan 7kg, täytyy yrittää pitää kokonaisuus mielessä, viimeiset kilot kun on oikeita " kitukiloja" eli tiukassa on. Paino nyt 63,8. En yhtään muista mitä kirjotin tänne tavoitteeksi elokuun alussa täytyis se varmaan kaivella esiin. Nyt tavoite on 58kg, vielä on matkaa tavoitteeseen. Ennen joulua en varmaan siihen pääse, mut joulun jälkeen on tavoite vielä jatkaa kohti kesää!!!!!!

Vierailija

Olen plussan puolella 400g. Vähän heittelee, kun viime viikolla oli pudotusta -800g. Välillä epäilen vaakaani.. Mutta tästä taas jatketaan. Nyt paino 61,4 ja olen tämän alkuviikon ollut oikein nätisti syömisten ja liikunnan suhteen.

Vierailija

ja mieli muutenkin matalana mennään eteen päin..mä en siis ymmärrä miks se paino ei sitten mene millään sen 80 alle. Kun aloin laihduttaa, olin 82 ja nyt jo monta viikkoa se on sahnnu 81 ja 80 välillä :( rupee jo masentamaan hirveesti, mut eteen päin yritän mennä. Jouluksi en pääse tavoitteeseeni, mutta olen päättäny et ensi kesään mennessä (jolloin tulee 1 vuosi synnytyksestä) olen takaisin lähtömitoissani. Siihen olisi siis se kymmenisen kiloa. Lenkillä käyn edelleen joka pvä, makean himosta mun pitäis varmaan jo mennä juttelee johonkin, mä en sitten voi ymmärtää miks mä en muka pysty vastustamaan..se tuntuu ihan riippuvuudelta, miten sen yli pääsis??? Oliskos teillä mulle jotain neuvoja, alkaa niin turhauttamaan ku ei muka pysty kieltäytymään siitä karkkipussista tai patukasta.....olen kuitenkin päättääny et laihdutusta en loepta, mä jatkan niin kauan kunnes onnistun...toivottavasti joskus :( hirveesti onnea ja tsemppiä teille jotka onnistutte etemään!!!

Vierailija

-200g olen saanut puristettua eli paino nyt 65,1kg.

Voisin myös muuttaa tuota punnituspäivää samoista syistä kuin -apila-. Viikonloppuna annan itselleni luvan herkutella ja esim.suolaisten herkkujen jälkeen ma ja ti melko turvonnut olo, kun suola sitoo nestettä. Loppuviikolla vaaka näyttää totuuden paremmin ja jos tosiaankin siitä saisi lisäinto hillitä tuota viikonlopun herkuttelua!

Vierailija

Enää kilo tavoitepainoon. Meillä vauvan unirytmi on täysin sekaisin, joten taitaa sillä seikalla olla vaikutusta äidin painon putoamiseen..Koko ajan kun väsyttää niin eipä tee mieli syödä mitään ylimääräistä. Taidan selvitä tästä juhlasumastakin ilman takapakkia..tällä viikolla vielä kolmet synttärit.

Vierailija

maanantaista perjantaihin. Viikonlopun retkahdukset näkyy ikävästi aina maanantaina ja se tietenkin vetää mielen matalaksi. Viikot saan mielestäni pidettyä ihan hyvin kuria syömisten ja liikkumisten kanssa, viikonloppuisin sitten aina ote herpaantuu... :-/

Mutta jospa uusi punnituspäivä toisi lisäpuhtia, koska yleensä perjantaina paino on alimmillaan. Raportoin siis silloin uudestaan...

Vierailija

vihdoin vähän putosi paino. eilen illalla punnitsin ja 200 g näytti lähteneen. Hitaasti tässä mennään eteenpäin. Hiilareita olen alkanut seuraamaan tarkasti ja muutenkin kiinnitän huomiota syömiseen. Mulla myös 2 vkon kurkkukipu vihdoin ohi ja pääsee liikuntaa harrastamaan. uusi tsemppi päälle ja toivottavasti myös vaa' assa näkyy ensi viikolla. tsemppiä kaikille

Vierailija

Lähtöpaino 77,1

1. vko -2,2

2. vko -0,6

= yht. -2,8

Kävin puntarissa ja olin kyllä ihan tyytyväinen,s illä viikonloppuna tuli ylitettyä pisteitä jonkin verran. Tosin olen liikkunut ihan reippaasti koko ajan. Vaihdan punnituspäivän perjantaiksi minäkin. Eli ensi viikon perjantaina palaan asiaan.... Hyvää viikkoa kaikille :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat