Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys papa-kokeesta

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kysyisin teiltä onko teillä kenelläkään ollut papa-kokeen tulos seuraava; itse kokeessa ei ole mitään kohdun kaulaosaan syöpään viittaavaa mutta solukokeessa on havaittu metaplasiaan liittyvää atypiaa ja papaluokka on 2 sekä puhtausaste 1. Haaveissa on iltatähti mutta onko tässä syy, miksi hedelmöitys ei onnistu vaikka olen tikuttanut selvän oviksen.

ellu05

Kommentit (3)

Vierailija

leikattu 4 kertaa. erittäin aggressivinen muutos joka uusi ja uusi.

solumuutokset voi johtua huonosta immuunitoiminnasta, ärhäkästä papilloomaviruksesta tai tulehduksesta. yleisimmin syy on tulehdus ja hoidettavissa ihan ajalla, lääkkeillä ja jos pahaksi menee operoimalla. ja yleensä 1 kerta riittää.

mulla ei kyllä ole raskautumisen kanssa ollut ongelmia- tulenherkästi raskaaksi. minun ongelmani ovat toistuvat keskenmenot (niitä 6) ja lääkäriltä moneen otteeseen varmistettu että ei vaikuta tämä siihen.

Vierailija

Momentti, onko sinulle koskaan selvinnyt mistä ne solumuutokset johtuu? Minulla on alavatsan, lähellä nivusia, olevaa kipua (jomotusta)ja istuminen tuntuu epämielyttävältä,ihan kuin joku painaisi koko ajan. Olen ensi viikolla menossa gynelle, mutta tämä odotus ja epätietoisuus on raastavaa ja mielikuvitus saa aikaan vaikka mitä sairauksia.

Uusimmat

Suosituimmat