Tamiflusta

Vierailija

kuinka monella täällä oikeasti on? meillä on tänään lääkärin aika ja vähän jännittää miten hän suhtautuu pyytämääni reseptiin.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

olen itse sairaanhoitaja ja tiedän kyllä nämä jutut, kyselin nyt vain että kuinka monella on..

meidän osastolla kun on hoitajat pyytäneet lääkäriltä reseptejä perheilleen. Samoin äitini haki itselleen. Jokaisen oma asia.

Vierailija

ap

miten teillä muilla on reseptit teille päätyneet? Mitä lääkäri on sanonut? Äitini lääkäri vain hieman hymyillen kysyi, onko influenssa iskemässä? :)

Vierailija

Mutta kumpi on mielestänne parempi - rokotus vaiko tuo Tamiflu? Vai molemmat? Eivät kai ne ole toisiaan poissulkevia? Aiotteko siis ottaa myös rokotukset?

t: 16

Vierailija

nythän on suositeltu, että muitakin lääkkeitä hankittaisiin eri valtioihin, kun tamiflun teho on niin ja näin.

kuinka ap uskallat syöttää lääkettä pienille lapsillesi omin päin? noissa tapauksissahan vaaditaan AINA lääkärin tutkimusta ja mielipidettä.

lisäksi jos tuota lääkettä käytetään turhaan, se loppuu ja koko tauti tulee muutenkin sille vastustuskykyiseksi. näin koko lääkkeen hyöty torpedoidaan.

samoinhan kävi aikanaan joditablettien kanssa... kansa veti niitä turhaan, ja vielä etukäteen, vaikka lääke ei vaikuta kauaa. oli siis lopussa kun sitä olisi oikeasti tarvittu.

tamifluta ei kannata hamstrata - tämä on KTL:n suositus. sairaat varaudutaan hoitamaan joka tapauksessa.

Vierailija

Eihän se säilykään kuin vuoden, puhumattakaan lasten sekoitetusta lääkkeestä, joka säilyy 2 viikkoa!! Viimeistään vuoden päästä saatte taas olla pyytämässä uutta reseptiä.

Vierailija

Itellään on kanssa. Viimeinen käyttöpäivä on muistaakseni 07/2006, ei siis säily kauaa. Hirmu kallista, meidän 3x10tabl. maksoi 100¿, jonka anoppi kyllä oli jo maksanut mutta silti!!

Vierailija

ap

Jos siis vastaisivat vain ne keillä on kyseinen lääke jo kotona / tai oikeasti tietävät niin ei tarvitsisi kokoajan olla muokkaamassa täsä juttua :)

Vierailija

Itse pyysin tänään terkalta/lääkäriltä reseptit koko perheelle influenssarokotteeseen. Onko tuo Tamiflu siis jotain oireita lievittävää lääkettä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat