Karvatupen tulehdus=iso kipeä patti...kauan kestää parantua?

Vierailija

Lekuri neuvoi välttämään rasvausta. Olen antanut olla rauhassa ja olen jättänyt höyläämisen väliin. On ollut jo parisen viikkoa, kauanko vielä? AARgh! Söin antibioottikuurinkin poskionteloiden vuoksi, mutta ei tuntunut tähän vaivaan auttavan mitenkään (vaikka sitä toivoin)....

Kommentit (7)

Vierailija

3 krt nuppineulanpään kokoinen, niin puhkaisen sen desinfioidulla neulalla, poistan sisällä olevan karvan ja desinfioin " reiän" ja vaikka lastaari vähäksi aikaa päälle, välillä taas puhdistusta.

Vierailija

puhkaisen sen puhdistetulla neulalla ja poistan sykkyrälle kasvaneen karvan, puristan " mädän" pois ja puhdistan desifektioaineella koko höskän. Kun näppy kuivuu, se paranee. Pari päivää.

Vierailija

useita viikkoja kestäneen antibiootikuurin ja sai jotain voidettakin siihen. Paraneminen kesti varmasti pari/kolme kuukautta. Joltakin keskustelupalstalta luin, että kaikilla se ei parane ollenkaan.

Miehelleni se ainakin tuli vielä takaisin pariin otteeseen.

Vierailija

Mitaltaan noin sentti kertaa puolitoista. koska olin raskaana, se puudutettiin ja avattiin sairaalassa, ettei aiheuttaisi mitään myrkytystä. Puudutuksesta huolimatta avaaminen sattui hirveästi. patti tyhjennettiin ja sisälle laitettiin jotain nauhaa pitämään haava puhtaana. Ei mikään kovin mukava juttu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat