Kuinka varhain voi olla pahoinvointia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Vahvasti lapsesta haaveilevana ( ja psykosomatisoivana;)) kuvittelen tuntevani jo pahoinvointia, vaikka eka mahis tulla raskaaksi oli vasta viime viikolla. Kuinka varhain pahoinvointia voi tuntea teidän kokemuksenne mukaan?

Kommentit (4)

Vierailija

Mulla toisessa raskaudessa pahoinvointi alkoi heti hedelmöittymisen jälkeen. Torstaipäivänä parhaaseen ovisaikaan otettiin kierukka pois ja viiden päivän päästä tiistaina ei voinut kuvitellakaan juovansa kahvia!

Tässä raskaudessa pääsin kuudennelle viikolle ennen kuin alkoi yököttää.

Vierailija

joskus n viikko hedelmöityksen jälkeen. Siis jo n viikko ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Olin tekemässä pyttipannua lapsille ja yllättäen siitäpä ei tullut yhtään mitään: heti kun haistoin makkaran - jouduin syöksymään vessaan... Mulla pahoinvointi oli alusta asti pahempi illalla kuin aamulla.

Nyt mennyt vasta n 2 viikkoa ilman pahoinvointia.

kinde 15+3

Vierailija

Tuntuupa pitkältä nämä päivät ovulaatiosta kuukautisten alkamisen ajankohtaan, jolloin voisi testailla... Eilen nippaili hetken aikaa merkillisesti alaselästä, kuin kuukautisten aikaan, vaikka niiden pitäisi alkaa vasta ensi viikolla. No toivotaan, etteivät ala!:)

Vierailija

alkoi joskus rv 6. En ainakaan muista, että sitä olisi ollut aiemmin. Odotan esikoista. Meitähän on tietty joka lähtöön joten mitään varmaa " kaavaa" ei tällekään asialle ole. Toisethan ei kärsi pahoinvoinnista ollenkaan (ne onnelliset!). Olo alkoi helpottua rv 12 paikkeilla.

Sasuliini 24+3

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat