Kertokaa mulle, miksi on niin helvetin vaikeaa pitaa se turvavali etenkin valtateilla ja viela nyt kun hirviaika on pahimmillaan???

Vierailija

Olettaen että edellä ajava ei hidastele tms.. Vaikka mun mielestä turvaväli kuuluu pitää vaikka edellä ajettaisiinkin hitaammin.. Hitto, että ottaa päähän kun ajaa pakosti lapsi kyydissä tuolla ja sitten on näitä idiootteja.. Pahimpia näistä on vielä " muka-ammattikuljettajat" .. Rekat, kuormurit ja taksit..

Ja joo kyllä kirjoitin äsken tohon tarra -ketjuun, nyt vaan alkoi sapettamaan...

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

tykkäisin saada takalasiin sellaisen helevatan suuren keskisormen, jonka vois nostaa pystyyn aina kun joku roikkuu. Vois olla vielä teksti " pysy kauempana kusipää" tai jotakin muuta kivaa.

Appiukko roikkuu aina perässä, sen kyydissä on ihan hirveä olla. Se ei vois mitään 120 linssissä, jos joku edellä tekee äkkijarrutuksen.

Vierailija

että tämäkin taktiikka voi olla riskialtis. Ei niinkään tässä tapauksessa mutta kerran aikaisemmin, kun tein saman. Tie oli silloin vielä kapeampi, ja perskärpänen nuoli takapuskuria tosi pitkän aikaa. Vähän vimmoissani väistin bussipysäkille, kärkkyjä ohitti ja vastaan tuli toinen auto, joten siinä oli kolme autoa vierekkäin kapeassa kohdassa. Jos siis perskärpänen on ihan lähellä, jo pienikin jarrutus ja bussipysäkille väistö voi olla vaarallista.

Vierailija:

Lainaus:

Mun mielestäni on tyhmää alkaa liikenteessä kostamaan kenellekään, esim. äkkijarrutuksella liian lähellä perässä ajavalle. Enemmän sitä harmittaa, kun päästää kiltisti ohi. Provosoidakseen ne roikkujat roikkuu, ei siksi, että niillä olisi kiire.

Vierailija:

Lainaus:

kun edelläajava oli kääntymässä oikealle pihaan. Eikös takana tullut ängennyt viereen kärkkymään siinä mielessä, että olisi heti ohittanut. No jatkoin normaalisti, ja tämä ääliö jäi roikkumaan ihan takapuskuriin ja koukkimaan vastaantulevien kaistalle ohituspaikkaa odottamaan. Tie on kapea ja vaarallisen oloinen. Vetäisin bussipysäkille ja annoin pönttöpään kaahata ohi. Tavoitin sen heti kohta liikennevaloissa, ja keski-ikäinen ääliömies mulkoili minua muijansa kanssa. Kyllä risoo minuakin törkeilijät, ja paljon.

Vierailija

Mun mielestäni on tyhmää alkaa liikenteessä kostamaan kenellekään, esim. äkkijarrutuksella liian lähellä perässä ajavalle. Enemmän sitä harmittaa, kun päästää kiltisti ohi. Provosoidakseen ne roikkujat roikkuu, ei siksi, että niillä olisi kiire.

Vierailija:

Lainaus:

kun edelläajava oli kääntymässä oikealle pihaan. Eikös takana tullut ängennyt viereen kärkkymään siinä mielessä, että olisi heti ohittanut. No jatkoin normaalisti, ja tämä ääliö jäi roikkumaan ihan takapuskuriin ja koukkimaan vastaantulevien kaistalle ohituspaikkaa odottamaan. Tie on kapea ja vaarallisen oloinen. Vetäisin bussipysäkille ja annoin pönttöpään kaahata ohi. Tavoitin sen heti kohta liikennevaloissa, ja keski-ikäinen ääliömies mulkoili minua muijansa kanssa. Kyllä risoo minuakin törkeilijät, ja paljon.

Vierailija

ja RAJOITUSTEN mukaan. ihmetyttää aina ku kun vaikka kaupungillakin käy, rajoitus 40 , aina on puskurissa joku idiootti kiinni. mihin helvettiin on niin kiire muka?!

Vierailija

Yksi äijä joskus taannoin luuli tekevänsä mulle elämänsä temput.

Heristeli nyrkkiä moneen otteeseen, mutta minäpä vaan entisestään pienensin turväväliä. Seuraavassa risteyksessä äijä löi liinat tiskiin, niin että kumi kärysi ja asvaltti mustui. Ukkelin renkaat meni takuulla vaihtoon. Minä vaan naureskelin, kun ei ollut hätäpäivääkään. Kahjo äijä ei ollut sen vertaa seurannut että olin jo ryhmittäytynyt toiselle kaistalle. Lisäksi omaan tosi nopeat refleksit. Tuskin toisti temppuaan enää koskaan.

Vierailija

Lähes päivittäin työmatkallani (30 km) on sellaisia tilanteita, että ihmetyttää.. Tänä aamuna jono kulki n. 90 km/h (rajoitus 100 km/h), pidin kuitenkin turvavälin edessä olevaan ja eiköhän jonkun ollut pakko päästä tunkemaan siihen turvaväliin.. Siis lähti takaa ohitse. Ei varmasti paljon nopeuttanut häntä.. Koko ajan vastaan tulevaa liikennettä..

Ajan normaalisti 105-110 km/h, jos voin itse määrätä vauhdin. Silti löytyy aina joitakin, jolla on niin kiire ohi, että itseni on pakko lyödä jarrua pohjaan, jotta ehtii ohitse ennen kuin vastaantuleva on kohdalla.. Tekisi mieli vain ajaa omaa vauhtia ja katsoa mitä tapahtuu, mutta en haluaisi olla osallisena onnettomuudessa. Kyllä kypsyttää tuommoinen liikenteessä..

Enkä ole huomannut eroa, oli sitten mies tai nainen ratissa..

Vierailija

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Yksi äijä joskus taannoin luuli tekevänsä mulle elämänsä temput.

Heristeli nyrkkiä moneen otteeseen, mutta minäpä vaan entisestään pienensin turväväliä. Seuraavassa risteyksessä äijä löi liinat tiskiin, niin että kumi kärysi ja asvaltti mustui. Ukkelin renkaat meni takuulla vaihtoon. Minä vaan naureskelin, kun ei ollut hätäpäivääkään. Kahjo äijä ei ollut sen vertaa seurannut että olin jo ryhmittäytynyt toiselle kaistalle. Lisäksi omaan tosi nopeat refleksit. Tuskin toisti temppuaan enää koskaan.

Vierailija

Yleensä muuten saan nämä hullut puskurissa roikkujat ja ohittelijat kiinni seuraavissa liikennevaloissa ajamalla ihan rajoitusten mukaan. Ja mitähän siinä voitit, kaahari? Toteuta kilpailuviettiäsi muualla kuin yleisillä teillä!

Vierailija

ajat satasta jollain tiellä, takaa tulee auto varmaan 120 . ohittaa ihan idiootti paikassa, tulee eteen ja kääntyy seuraavasta ristyksestä. mikä järki siinä on ? ihan turhaa riskin ottoa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat