Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä täällä ollaan siitä, että lapsella on huoneessaan oma telkku?

Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija

samalla kun me aikuiset katsomme jotain meitä kiinnostavaa olkkarin tv:stä. Mun mielestä hyvä, sillä en jaksa aina katsoa piirrettyjä.

Valvontaa ei ole tarvinnut miettiä, sillä lapset ovat vasta 3 ja 5, joten katsovat sitä elokuvaa mikä heille laitetaan. Mutta eihän lastenhuone kaukana ole, joten varmaan viellä voi välillä käydä kurkkaamassa mitä tv:stä katsotaan.

Vierailija

Musta on aika kauheeta että jollain 2 vuotiailla on omassa huoneessa telkkari, jota katsoo yksin. Vaikka sitten oisikin teletappeja yms.

Ite musta oli taas tosi kivaa kun sain 14-v oman telkkarin ja kateltiin aina porukalla pe ja la-illat kavereiden kanssa leffoja meillä, kun sai olla rauhassa. Oli muuten äitikin tyytyväinen kun ei hilluttu kavereiden kanssa missään kaupungilla, diskoissa jne.

Vierailija

No täältähän se kannattaa AV mammoilta kysyä!!! Ja luultavasti vielä tietäen että saa moraalisaarnan.. Koita nyt ite hyvä ihminen päättää mikä on hyvä teillä ja mikä ei!!

huhhuijaa!

Vierailija

mein ipanal on telkka ja muksu on 2v.se tuijottaa telkkaa non-stop 24/7.

välil syömään ja nukkuu tietty,mut muuten.

itse olen läski ja laiska kotiäiti ja roikun netissä kaiket päivät.en jaksa/viitsi ulkoilla(no ehkä kauppaan ostaa suklaata)

Vierailija

kun vanhempani osti lapsille omat teeveet joululahjaksi (ovat nyt jo 13.11 ja 10v) mutta tänä pvnä se on ihanaa, kun he haluavat katsoa kaikkea muuta kun mitä me aikuiset.

Vierailija

on ylhäällä ettei itse sitä voi päälle laittaa. katsotaan yhdes siitä jotain lasten ohjelmia jos olkkarin telkasta tulee miehen ohjelmia samaan aikaan. ja kun lapsi leikkii saatan istua juomassa hänen näkymätöntä teetä ja katson toisella silmällä samalla jotain. meillä muutenkin telkkari päällä melkein aina,radiota en jotenkin osaa kuunnella.

Uusimmat

Suosituimmat