Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jätän asiat aina hoitamatta???

Vierailija

Laskut maksan vasta kun on tullut roppakaupalla muistutuksia, opiskeluasioissa olen niin leväperäinen kun olla voi, tapaamisiin tulen AINA myöhässä, sovitut asiat siirtyy..

Aina saan kärvistellä häpeästä, kun olen jättänyt asiat silleensä ja ihmiset saavat ihmetellä perääni.

Siis todella kärsin itsekin tästä välinpitämättömyydestä, en vain tiedä miten saisin itseäni niskasta kiinni. Kyllä mä sitten asiani hoidan, mutta vasta aivan viimetingassa, kun olen jo aivan seinää vasten. Ajattelen vaan, että kyllä mulla on vielä aikaa, ei ole mitään kiirettä..

Kommentit (13)

Vierailija

matskua yhtä illan juttua varten, mutta tässä kykin. Itse asiassa koneelle jo tulin matskua kokoamaan, mutta jotenkin vain olen nyt tunnin pelaillut ja surffaillut näillä sivuilla. Ärsyttävää, mutta en saa itseäni niskasta kiinni.

Vierailija

Lainasin yhden adhd-kirjan, jossa kerrottiin nuorten oireista. Siinä sanottiin, että rutiinit ovat adhd-ihmiselle todella tärkeitä. Minulla on ollut välillä ja on vieläkin samanlaisia ongelmia kuin ap:llä ja minä INHOAN rutiineja ja sen vuoksi hommat eivät hoidu. Minusta on ahdistavaa ajatella, että joka kertai tiskaisi astiat kun on syönyt...

Vierailija

Kirjaston kirjat, laskut, hakemukset, koulutehtävät - kaikki aina myöhässä. Siinä vaiheessa sitten hoidan, kun ei enää hoidu normaalilla tavalla, vaan saa soitella, sopia erikoisjärjestelyistä ja maksaa kaikenmaailman lisämaksuja. Mikä piru minua vaivaa?

Isäni sanoo, että minulla on ollut liian helppo elämä. Olen aina saanut kaiken helpolla, menestynyt koulussa tekemättä juuri mitään ja elänyt hyvintoimeentulevassa perheessä. Aina on ollut joo mies tai isä pelastamassa pulasta. Täytyisi kai hankkiutua oikein pahimman laatuiseen kuseen, että oppisi hoitamaan asiansa...

Vierailija

Enkä todellakaan tiedä kuinka osaisin ryhdistäytyä. Täytyisi vaan opetella hoitamaan aina jämptisti jokin asia HETI, kun se eteen tulee.

Vierailija

Tutulta kuulostaa. Esimerkiksi tällä hetkellä mulla on rästissä monelta kuukaudelta vanhoja valvontailmoituksia verottajalle, ja ne ovat kysyneet niiden perään jo monta kertaa ja antaneet lisäaikaa... mä en vaan saa aikaan tarttua niihin. Ihan kuin joku pitelisi kiinni.

Lapsiin liittyvät asiat hoidan kyllä hienosti, ja raha-asioita en ole koskaan päästänyt solmuun. Toisaalta opinnot ovat kesken.

Mikähän meitä vaivaa. Olen aina ajatellut, että olen ainoa tämmöinen laiska ja saamaton ja liian hyvälle tottunut.

Vierailija

Päällimmäisenä syvä häpeä. Toisaalta mulla on aina ollut tosi lunki asenne kaikkeen. Hoidan asiani, mutta aikakäsitys on hiukka samanlainen kun Afrikassa..

Vierailija

Nytkin pitäisi soittaa muutamaan paikkaan ja hoidella asioita mutta mä vaan roikun netissä. Sitten jää taas asiat hoitamatta kun muksu herää ja en pysty enää soittamaan. Ajattelen aina että kyllähän sitä huomennakin kerkiää....

Uusimmat

Suosituimmat