kyllä oli vaan jotenkin tosi noloa käydä kaupungilla lasten kanssa

Vierailija

siitä syystä nimittäin että nuoremmalla on silmä mustana. :( ja poskessakin aika lahjakas mustelma. siis ei se nyt koko silmä mustana ole, mutta siitä silmän alta kuitenkin. ja kun mä en oikeesti tiedä mistä se mustelma on tullu, aamulla huomasin sen, eilen illalla ei näkyny mitään. poskessa oleva mustelma tuli kun tyttö kaatui ja löi itsensä olohuoneen pöytään. tietenkin lapsille sattuu ja tapahtuu, varsinkin tuommoiselle 1-vuotiaalle jolla on roimasti enemmän vauhtia kuin järkeä, mutta jotenkin tulee kuitenkin semmoinen tunne että kaikki kattelee pitkään ja ajattelee että mistä noikin mustelmat on oikeesti tullu. yhden tädin kommentin mä kuulin, mutta se nyt ei ollu sen kummempi kuin että " olipas siinä musta silmä" . mutta kun kaupassa oli pakko käydä, niin ei voi vaan kotona parannella mustelmia.

Kommentit (2)

Vierailija

isoa ja kasvoissa tietenkin. : / isoveljellänsä on sitten taas ne mustelmat yleensä käsissä ja jaloissa. oli vaan niin surkeen näköinen koko tytteli että kävi oikein sääliks. ja kun se tosiaankin hämää mua, että mistä se mustelma siihen silmän alle oikein ilmestyi? -ap

Vierailija

Jouduin perumaan lapseni 1 vuotis kuvaukseen menon kolmeen kertaan kun oli aina jollain pahkuroilla ja sitten tuli vielä tylyn näköinen allerginen reaktio. Mustelmia tulee niin helposti kun lapsi opettelee kävelemään eikä osaa kunnolla vielä varoa eikä sitä voi koko ajan pitää kädestä kiinni. Enemmän ihmetystä herätti kun sain itse mustan silmän silloin 2 vuotiaalata lapseltani. Kolahti vahingossa otsa silmäkulmaan. Jouduin muutaman kerran sanomaan että ihan aikusten oikeesti,ei ole mies lyönyt kun leikkiessä tuli.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat