Ensimmäistä kertaa yksityisellä lapsettomuusklinikalla tänään, ja täytyy

Vierailija

todeta että olipas aika fiinisti pukeutunutta porukkaa,tunsimme mieheni kanssa itsemme aika maalaisiksi.....meil oli vaan farkut ja fleecetakit päällä,kun muilla oli turkit ja miehillä puvut päällä........mut palvelu klinikan puolelta oli ihan asiallista ilamn hienoja vaatteita

Kommentit (15)

Vierailija

Itse olen käynyt fertinovassa ja ehkä nyt kun miettii niin muilla on siistimmät vaatteet. En ole kyllä kiinnittänyt huomiota sillä itse menen farkuissa ja milloin missäkin sinne. Ei tulis mieleenikään pukeutua minnekään lapsettomuusklinikalle suoriin housuihin! Kunhan maksan saamani palvelut niin on aivan sama mitä siellä on päällä. Hassu avaus..

Vierailija

Mulla on tuttavapiirissä paljon sellaisia joilla esikoisen yritys on ajoittunut naisen 35-40 ikävuoden tienoille jolloin ei ole harvinaista että raskaaksitulossa on enemmän ongelmia. Halutaan ensin hieno talo, auto, kesämökki, purjevene ja matkustella ympäri maailmaa ym ym. En arvostele, mutta on luonnollista ettei lapsensaanti sitten enää iänpuolesta käy niin helpolla. Toisaalta tuttavapiirissäni on kolme nuorempaakin naista lapsettomuushoidoissa, kaikki 3-kympin paikkeilla tai alle...

Vierailija

Ja syynä se että ollaan joko juuri tulossa/menossa töihin ja kummankaan työtehtävässä ei voisi kuvitellakaan kulkevansa farkuissa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

-lapsettomuus erittäin yleistä " piireissä" joissa ensin hankitaan hyvä koulutus, työpaikka ja toimeentulo ym. maallista mammonaa ja sitten ollaankin jo iäkkäitä.

Jaa - minä olen kyllä KTM kuten miehenikin ja meillä oli kummallakin vakkarityöpaikat kun rupesimme lasta yrittämään. Silti olimme vasta 26v (minä) ja 33v (mies). Emme siis kovin vanhoja. Tunnen monta samanlaista tapausta.

Muuten olen kyllä aika lailla kanssasi samoilla linjoilla: tietenkin varakkailla on varaa enemmän yksityisklinikan palveluihin (ottaen huomioon että yksi IVF-kierros voi maksaa päälle 2000e) ja itsekin olen sitten varmaan niin vanhankansan ihminen että pukeudun tosiaan muutenkin vähän paremmin lääkärille. ;-)

Vierailija

Oltiin liian täpinöissämme tuijottaaksemme muiden vetimiä :D Se huomattiin, että 27-vuotiaina oltiin todellakin nuorimmasta päästä siellä. Kuten myös kolmikymppisinä adoptioneuvonnassa :D

Vierailija

Niin siis huomattiin sama ja ollaan sitten pukeuduttu aina sen jälkeen " kuin juhliin mentäisi" .

Eipä ukkokaan käytä muuten pukua saati krakaa mutta tuonne laittaa.

Hassua !

Vierailija

-lapsettomuus erittäin yleistä " piireissä" joissa ensin hankitaan hyvä koulutus, työpaikka ja toimeentulo ym. maallista mammonaa ja sitten ollaankin jo iäkkäitä

-varakkailla on paremmin varaa yksityisklinikan palveluihin

Lisäksi ainakin minä (en kuulu varakkaisiin) olen vielä niin vanhanaikainen että esim. yksityislääkärille mennessä kuuluu mielestäni jotenkin siistiytyä, en menisi fleecessä. Varmaan korostuu vielä noissa paremmissa piireissä. Toki en teitä arvostele; vaatteet on epäolennaista ja saatte mennä itse missä vaatteissa lystäätte. Onnea vauvan" hankintaan" !! (tyhmä sana mutta en keksinyt sopivampaa)

Vierailija

Pukeuduin yleensä mustiin housuihin ja neuleeseen tms. Minulle farkut ovat työasu ja sinne kun menin olin aina vapaalla. Miehellä oli kyllä farkut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat