miten hyvittellä miestä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heissan!

Kertokaa hyvät ihmiset, miten saisin mieheni vähän paremmalle tuulelle tai miten hyvittelisin häntä riidan päätteeksi? Tulin sanoneeksi riidan yhetydessä hänelle jotain tosi kamalaa, ja vaikka pyysin anteeksi moneen kertaan - ja hän periaatteessa hyväksyikin anteeksipyynnön - sanottua ei varmasti ole helppo unohtaa. Mihehini sanoo, että hän kelaa sitä asiaa koko ajan päässään (ja näyttääkin siltä ja myös surulliselta), vaikka haluaakin antaa anteeksi. Ymmärrän häntä, olisin itsekin shokissa, jos joku minulle sanoisi yhtä rumasti... Miten ihmeessä hyvittelisin häntä, kertokaa vinkkejä! paitsi olemalla erityisen kiltti.. :)

Kommentit (1)

Vierailija

Mieti tilannetta omalle kohdallesi, siis että miehesi olisi sanonut sinulle jotain kamalaa, jota et voisi unohtaa. Haluaisitko hänen toimivat jollain erityisellä tavalla tai yrittävän hyvitellä tapahtunutta? Itse en ainakaan toivoisi mitään sen kummempia hyvittelyjä, siis toki toivoisin että mieheni olisi sitten erityisen huomaavainen ja osoittaisi oikeasti katuvansa asiaa, mutta jos hän esim. toisi minulle kukkasia, niin kokisin varmasti asian enemmänkin niin, että hän kuvittelee voivansa jotenkin pyyhkiä sanansa pois. Ei siinä oikein auta muu kuin aika. Eli kannattaa varmaan olla vähän varovainen sen hyvittelynkin suhteen, ettei miehestäsi sitten tunnu sille, että yrität tosiaan jotenkin " ostaa" sen anteeksiannon tai unohtamisen. Voisithan toki kysyä häneltä, että tuleeko hänelle mieleen yhtään mitään sellaista, millä hänen olonsa paranisi, kertoa että olet oikeasti ihan tosi pahoillasi ja että haluaisit hyvittää tapahtuman jotenkin, mutta että et tiedä, onnistuuko se mitenkään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat