Mikä paras laihdutuskeino(-ryhmä)?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kahden lapsen saamisen myötä on painoa kertynyt noin 11kg. Nyt nuorempi on puolivuotias ja haluaisin päästä näistä liikakiloista ja enemmänkin voisi tippua. Mietin, mikä olisi paras keino. Itsekseni olen huono laihduttaja. Painonvartioita mietin, mutta sen tapaamiset eivät sovi aikatauluihini. Miten on Mammadietti? Onko muista kokemuksia? Vastauksista kiitollinen!!!

Kommentit (3)

Vierailija

Katselepa sivuilta http://www.kutri.net

Nappasin sieltä kaloriseurantataulukon, johon vien jokaisen päivän mittaan syömäni sapuskan. Siitä näen helposti ja nopeasti, syönkö liikaa hiilihydraatteja vai rasvaa ja tuleeko proteiineja tarpeeksi. Olen itse hurahtanut Kutri-metodiin ja kun aloin sen avulla laihduttamaan, alkoi painokin pudota n.500g/viikko. Ja sen lisäksi olen paremmassa kunnossa kuin ennen :) Joka päivä en seuraa syömisiäni, niin kurinalaiseksi ei minusta ole, mutta kun jonkun päivän on seurannut, alkaa itsekin pysyä mukana siinä, minkä verran mitäkin sisäänsä kannattaa ahtaa...

Painonvartijoissa ei kiinnitetä tarpeeksi huomiota liikunnan tärkeyteen eikä proteiinien saatavuuteen, jolloin laihduttaessa hukataan turhaan kallisarvoista lihasmassaa, mikä nopeuttaa uudelleen lihomista kun tavoitepaino on saavutettu. Joissain erikoisdieeteissä taas on vaarana elimistön säästöliekille joutuminen, mihin Kutri-metodissa ei sorruta.

Etsi itsellesi sopivin tyyli ja aloita. Siinäpä se. Onnea matkaan!

TT

Vierailija

itse tiputtelin sillä n 10 kg 8 v sitten. Nyt 2 lapsen jälkeen kiloja tullut taas 15 lisää, joten pitäis kai kaivaa mapit kaapista...

Vierailija

Elikkä hiilihydraatit minimiin.Ei leipää,riisiä,pastaa,perunaa,sokeria,valkosia jauhoja.Niillä pääsee alkuun!Käy katsomassa lisää www.karppaus.info.Mä olen saanu 2 viikossa 5kg pois(noudatan atkinsia,mutta niitä on erillaisia vähä hiilihydraattitietoisia ruokavalioita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat