Myntipalstalla huijari

Vierailija

Tein kohta kolme viikkoa sitten kauppoja yhden myyjän kanssa useista leluista ja maksoin ne heti ja myyjän arvioimat postikulut lisäksi. Tavarat tulivatkin perille, tai noin puolet sovituista, postikulut olivat olleet alle puolet maksamastani summasta, mutta myyjä kuulemma unohti ilmoittaa siitä.

Ihmetellessäni puuttuvia leluja myyjä suorastaan raivostui, kun en ollut kiitollinen saatuani niin ja niin paljon maksaneita leluja niin halvalla. Puuttuvat lelut (tai kaksi puuttuvaa) hän lupasi toimittaa parin viikon kuluttua ja jopa maksaa niistä postimaksut, kun olin ensin uhkaillut häntä poliisilla. Liikaa perityistä postikuluista hän ei maininnut mitään. Itse olisin halunnut purkaa kaupan kokonaan, mutta myyjä ilmoitti ettei hänellä ole rahaa ennenkuin parin viikon kuluttua, jolloin koin turhaksi karhuta parsaukiselta mitään ja suostuin hammasta kiristellen tähän järjestelyyn. Nyt on kulunut 2,5 viikkoa eikä leluja näy, eikä myyjä vastaa sähköpostiin. Mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija

Harmittaa kun jotkut aina pilaa hyvät asiat. Itse olen tehnyt hyviä kauppoja vauva osta&myy palstan kautta sekä myyjänä että ostajana.

Vierailija

aina kannattaa tehdä rikosilmoitus. ja jos kerran maksoit etukäteen, pystyvät kyllä selvittämään tilinumeron perusteella oikean henkilöllisyyden.

Vierailija

Olen säästänyt s-postit ja myös pakettikortin, josta löytyy naisen nimi (mikäli se on siis oikea). Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia tämmöisistä tapauksista, kun itse olen tehnyt paljonkin kauppoja netissä ja tämä on eka kerta kun tapahtuu näin. Raivostuttaa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat