osaisitteko odottajat auttaa..ehkä teillä on tästä kokemuksia??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eilen illalla ja tänään aamulla tuli ihan vähän vaaleanpunertavaa vuotoa. Sen jälkeen ei mitään.Menkkoja odotan (pelkään) tulevaksi ke tai to, sillä ovulaatio todistettavasti oli pari viikkoa sitten torstaina. Mulla ei ikinä ennen ole ennen kuukautisia tullut tällaista tuhrua. Mahaa kyllä jomottaa, mut kun ei vaan ala ja tuhruakin vain nuo kaksi kertaa.Voiskohan tää olla muuta kuin tädin ennekkomerkkejä? Kokemuksia??

Kommentit (2)

Vierailija

pientä limaista vuotoa ennen menkkojen alkua. Tässä välissä on sitten ollut vaikka ja minkälaisia menkkoja, joten tuosta ei vielä voi sanoa juuta eikä jaata. Hormonit on hyppinyt sinne tänne ja menkatkin on muuttunut kerta toisen jälkeen, vaikka ennen oli ihan samaan kaavaa. Nyt kuitekin rv 6+0 menossa! Odottelehan

Lainaus:

rauhassa

vaan loppuviikkoon, niin homma selviää...

Plussaonnea!

Vierailija

Jotenkin olen niin malttamaton nyt, että tiukkaa tekee odottaminen. Ekassa raskaudessa mulla ei ollu tällaista vuotoa ennen plussausta, sen jälkeen kylläkin silloin tällöin ja gyne sanoi, sen olevan normaalia ja liittyvän istukan muodostumiseen. Eiköhän mulla menkat ole alkamassa :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat