Joko täällä on ruodittu, miks Roni ei päässy jatkoon?

Vierailija

jos on, niin olisko antaa linkkiä?

tai jos ei oo, niin sanonpa minäkin tässä sanasen:

mun mielestä oli kyllä iso ihme, että se tyttö voitti. toivottavasti Roni pääsee jatkoon sit " keräilyerästä" !

osasihan se tyttö laulaa ihan jees, ihan niin kuin viimeks Anniina ja Sonja, mutta ei siitä ikinä idoliksi ole!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

vaikutti hieman negatiivisesti äänestyskäyttäytymiseen. Joillakin kun on yhä edelleen se kanta että " ulkomaalainen" ei voi olla Suomen Idoli.

jos Roni finaaliin pääsee niin ei kyllä voita, mutta sijat 2-4 mahdollinen. Ja onhan noiltakin sijoilla tähdeksi päässyt.

Vierailija

Eli luulen että kaikista pudonneista valitaan vielä yksi kilpailija niinkuin viimekskin.

Lauloi tosi kauniisti, mutta onnistuukohan rokimpi kun aina noita hempeitä esittää.. ?

Vierailija

Katrilla taas oli hänelle sopiva biisi ja lauloi sen hyvin.

Uskon kyllä, että Katrilla on mahdollisuuksia pitkällekin.

A.Tuisku ei tosiaan tuossa vaiheessa osannut LAULAA ollenkaan! Oli vaan pikkutypyjen mielestä niiin sulo, että sen takia äänestivät Anttia.

Eikä se kyllä vieläkään osaa laulaa, mutta onneksi on nykyään hyvät virityskeinot:)

Vierailija

vaan kappale jonka lauloi oli tosi mitäänsanomaton...

Persoonallisuutta lisää niin jo toimisi! Laulaa Roni osaa!

Antti Tuiskun pärjääminenhän oli täysin ulkonäköjuttu.

Teinitytöt äänesti kun oli söpö, laulaa ei osaa vieläkään!

Kristian Fors oli parempi ja Jani oli huippu hänen rinnallaan!

Vierailija

Katri ja Roni vaan oli molemmat tosi hyviä laulajia ja siitä on vaikea valita, kumpi on parempi. Ja kun yleisö äänestää niin se on ihan mystiikkaa mikä lopuksi vaikuttaa. Näkeehän sen jos äänten jakautumisestakin, Katrilla 51 % ja Ronilla 40%. Finaaliin mahtuu vain 7 laulajaa, jos semifinaaleissa on enemmänkin loistavia laulajia niin tough luck.

Vierailija

Pete: Kaunis ääni, lauloi pahasti nuotin vierestä ainkain biisin alussa.

Ida: Lauloi mun mielestä ihan hyvin verrattuna edellisiin kertoihin, mutta silti ehdottomasti porukan huonoin.

Roni: Täydellinen ääni näin laulunopettajan näkökulmasta. Niinku ohjelman laulunopettaja sanoi niin luonnonlahjakkuus.

Laura: Esiintynyt oli aiemmin mutta ääni oli hyvin alkutekijöissä - legatoa ei yhtään.

Katri: oon alusta asti tykänny, jännitti hirveesti. Ei legatoa, hyvä lauluvalinta.

Kun nämä kaikki tuli peräkkäin niin ymmärsi kuka osas laulaa ja kuka ei. Varmasti jokainen kuuli sen. Mutta siis kahdesta hyvästä on vaikea valita ja katrilla oli enemmän kannattajia tällä kertaa. Uskon että roni menee jatkoon vielä joka tapauksessa. Roni on äänellisesti parempi ja taitavampi kuin katri, äänessä on notkeutta ja legatoa, mitä vaaditaan. Ja jos roni ei jostain syystä ihan sille korkeimmalla idolin paikalle pääse niin vielä se näyttää kaikille joku päivä.. Eli tämä siis laulunopettajan nopea analysointi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat