Muita, jotka kokevat olevansa kauniimpia kuin ennen lasten saamista?

Vierailija

Itse olen -5kg hoikempi siitä mitä olin ennen raskautta (imetys laihduttanut ja jumppa auttanut) ja muutenkin nyt äitiyslomalla on ollut aikaa panostaa omaankin ulkonäköön. Jotenkin seesteinen ja kaunis olo. Muita, jotka ajattelevat näin?

Kommentit (9)

Vierailija

Eikä tavallisilla kauneuskriteereillä ole mitään tekemistä sen kanssa. Päinvastoin!

Olen +5kg eka raskaudesta, kaksi yli vuoden imetystä on jättänyt rintoihinsa jälkensä, vatsaa komistavat melkoiset raskausarvet, mutta...

jäljet ovat merkkinä jostain niin ihanasta asiasta kuin äitiydesta :)

Vierailija

Ulkoilen paljon ja jumppaan ja tapaan muita äitejä. Ihana lyhyt vaihe elämässä josta nautin suuresti. Ja se näkyy naamasta :-)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Olen myös panostanut nyt enemmän itseeni, kuin nuorempana. raskaudet veivät kilot ja toi tullessaan kauniin lantion. Olen myös oppinut ajattelemaan asioita eri kantilta. Ennen pidin itseäni rumana ja keskityin vain löytämään huonoja puolia itsestäni. Nyt uskon olevani kaunis ja seksikäs siitäkin huolimatta, että jaloista löytyy selluliittia. Nautin seksistä ja uskallan olla mieheni ihailun ja hyväilyn kohteena. Olen alkanut jumppaamaan ja pitämään ihostani huolta. Käyn kampaajalla säännöllisesti, tuoksun hyvältä ja pukeudun kauniisti. Pienetkin asiat saavat paljon aikaan.

Vierailija

olin itsekeskeinen ja kapeakatseinen. Niin että loppujen lopuksi olen nyt lasten synnyttyä kauniimpi, olen oppinut ajattelemaan muitakin ihmisiä :) toivottavasti.

Vierailija

Olen myös panostanut nyt enemmän itseeni, kuin nuorempana. raskaudet veivät kilot ja toi tullessaan kauniin lantion. Olen myös oppinut ajattelemaan asioita eri kantilta. Ennen pidin itseäni rumana ja keskityin vain löytämään huonoja puolia itsestäni. Nyt uskon olevani kaunis ja seksikäs siitäkin huolimatta, että jaloista löytyy selluliittia. Nautin seksistä ja uskallan olla mieheni ihailun ja hyväilyn kohteena. Olen alkanut jumppaamaan ja pitämään ihostani huolta. Käyn kampaajalla säännöllisesti, tuoksun hyvältä ja pukeudun kauniisti. Pienetkin asiat saavat paljon aikaan.

Vierailija

olin jo mitoissani yhdessä vaiheessa, mutta annoin itseni löystyä(masennus). enkä osaa nauttia tästä ajasta. kadehdin teitä jotka osaatte nauttia ja olette löytäneet itsenne. olette onnekkaita :(

-2-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat