Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parkettilattia ja koira=tuhoon tuomittu yhdistelmä?

Vierailija

Remppaa tässä pitäisi alkaa tehdä ja mietin että laittaako parkettilattiaa, kun talossa on koira. Olisiko laminaatti sittenkin parempi? Kai niitä siistejä ja laadukkaita laminaattilattioitakin on kaupan?

Kommentit (8)

Vierailija

Sitä voi tarpeen tullen hioa uudestaan. Laminaattilattialle ei voi tehdä muuta kuin uusia koko hoito (tai en tiedä voiko vain osia uusia). Ei kai noin kevyen koiran kynsistää hirvittävän suuria naarmuja voi tulla.

Vierailija

Hyvälaatuinen laminaatti on kestävä ja kaunis, esim. Pergo.

Toinen vaihtoehto on ottaa kaikesta huolimatta parketti.

Senhän voi sitten hioa ja lakata, kun koirasta aika jättää.

Ette varmaan silti halua ajatella näin pitkälle... :-O

Vierailija

kotona 12v kultainen noutaja. suunnitelmissa uusia koko hoito kun koirasta joskus aika jättää. itse kyllä valitsisin sen laminaatin..

Vierailija

näkyy meidän parketissakin. ihan täynnä naarmuja ja klommoja. mutta toisaalta, on meidän muksutkin saanu aikaseks vieläkin isompia naarmuja, että ei ne oo vaan ne koirat. ja 30 vuotta vanha parketti nyt muutenkin rupee olemaan aika huonossa kunnossa. mutta en itse laittais parkettia, jos ei siitä jaksa / viitsi pitää huolta. laminaatti on mun suosikki.

Vierailija

Mukula meillä tekee enemmän tuhoa lattialle. Sitäpaitsi se parketti ei kestä yhtään vettä ku tummuu. Esim. koiran kupin luona on tummunu kun koira käyny juomassa ja partakarvoista tippunu.

Mutta toisaalta jos ei oo kauhean tarkka niin miks ei parkettiakin vois laittaa. Voihan sen sitten joskus lakata ja hioa uudestaan. On se ainakin pehmeämpi kuin laminaatti.

Uusimmat

Suosituimmat