Vauvan " tekeminen" rahan takia...

Vierailija

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

muutama vastasi olevansa yh ja silti ex-mies suostuu tekemään lapsen kanssanne??!

Ja miten ihmeessä ITSE suostutte tuollaiseen? Ihmetyttää mitkä mahtaa olla eron syyt jos kuitenkin ollaan valmiita lisääntymään..

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä niistä lapsista enemmän kuluja tulee (jos huolehtii lapsista huolella) kuin tuloja! Jessus, ei mee hyvin!

Ettei lapsia hankkimalla rikastu.Saisin silti hiukan enemmän rahaa kuin nykyään.

Toki tuo myös menisi myös.

Olisi tuossa muutakin kuin raha-asia.Lapset haaveilevat vielä pikkusisaruksesta.Itse tykkäisin olla kotona lasten kanssa vielä muutaman lisävuoden..

Ja tottakai huolehdin lapsista huolella.Lapsille ostetaan vaatteet viimeisen päälle (itse kuljen vähemmän hohdokkaissa vaatteissa ;)

Kuljetetaan harrastuksissa..Touhutaan heidän kanssaan ruokaa laittaen ja leipoen.

Kunhan vaan haaveilen...

Ap

Vierailija

Eikös kotona ollessa äitiyslomalla ja kotihoidontuella nimenomaan ole taloudellisesti tiukkaa? Vai saako noin monesta lapsesta paljonkin?

Jos suurperhe on haaveenne niin siitä vain, onnea! =)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

lapsia ei ensinnäkään tehdä ne saadaan. mene töihin surkea loinen, sosiaalielätti ja pummi. sinä olet huono äiti! HUONOHUONOHUONO!

Siksi minulla olikin tuo " tehdä" lainausmerkeissä..Tarkoitan juuri saada vauva.

Sosiaalielätti en ole kun sossusta ei asioida.

Töihin menen sitten kun on sen aika eli kun nuorin on 3v.

Enkä myöskään ole huono äiti,sen tiedän :D

Hauska kuulla kommentteja..

Ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Eikös kotona ollessa äitiyslomalla ja kotihoidontuella nimenomaan ole taloudellisesti tiukkaa? Vai saako noin monesta lapsesta paljonkin?

Jos suurperhe on haaveenne niin siitä vain, onnea! =)

En ole hyvin palkatussa ammatíssa eli kotona lapsia hoitamalla saan enemmän rahaa kuin työstä saisin (työmatkat,tarhamaksut,asumistuki ym.)

Mietin vaan mitä ulkopuoliset tilanteesta ajattelisivat..

Ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

paikkaamaan.

Yllättävän moni nainen muuten tekee lapsen periaatteella " se olis ihan kiva..." ja sitten ihmetellään kun mies lähtee, ei ole rahaa, masentaa, lapset voi huonosti.

Kasva aikuiseksi ja ota vastuu elämästäsi. Lapsesi eivät ole sinun onnellisuudestasi vastuussa!

Ymmärrän kyllä että lapsistaan kantaa huolta koko elämänsä.Ei siinä ole mitään kauheaa.

Meillä on rahaa normaaliin elämiseen (ei kylläkään etelänmatkoihin)

Ei masenna ja lapset voi mainiosti.

Uskon että olen jo kasvanut aikuiseksi (toivon mukaan ;)

Ja silti sen viidennen vielä haluaisin..

Ap

Vierailija

paikkaamaan.

Yllättävän moni nainen muuten tekee lapsen periaatteella " se olis ihan kiva..." ja sitten ihmetellään kun mies lähtee, ei ole rahaa, masentaa, lapset voi huonosti.

Kasva aikuiseksi ja ota vastuu elämästäsi. Lapsesi eivät ole sinun onnellisuudestasi vastuussa!

Vierailija

lapsia ei ensinnäkään tehdä ne saadaan. mene töihin surkea loinen, sosiaalielätti ja pummi. sinä olet huono äiti! HUONOHUONOHUONO!

Vierailija

Toki saat äp-rahat ja kotihoidontuen kolmen seuraavan vuoden ajaksi paikkaamaan tilannetta, mutta entäs sitten? palaat työelämään ja sinulla onkin viisi lasta elätettävänä neljän sijasta, kyllä se maksaa enemmän. Lapsilisä ja elatusmaksu viidennestä tuskin paikkaa mekrittävästi tilannetta.

Muuten olen sitä mieltä että muiden syyt " hankkia" lapsia eivät toisille kuulu, jos päädyt viidenteen, niin onnea matkaan!

Vierailija

jos siltä tuntuu!!!

Älä täällä näitä kateellisten haukkuja kuuntele.Jos kerta kaikki jaksat hoitaa ja kasvattaa ni GO FOR IT!

Lisää veronmaksajia Suomi tarttee tulevaisuudessa... ;-D

Vierailija

myöskin. Mies on jo suostunut, siis edellisenkin lapsen isä. Vanhin on jo täysi-ikäinen ja työvuosia kyllä riittää senjälkeenkin kun kolmas täyttää sen 3. Tsemppiä ja ei välitetä muista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat