Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni osti huoran kaverille 40-vuotislahjaksi!!! Oksettaa niin että tekisi mieli ottaa ero!!!

Vierailija

Eikä uskaltanut edes kertoa kasvokkain vaan tuli selville kun laittoi äsken sähköpostia töistä.

Soitinpa vähän lisätietoja yhteisiltä tutuilta ja huora oli joku 18-vuotias venakko!!! Mä en voi hyväksyä nuorten tyttöjen hyväksikäyttöä ja jumalauta pani sitä vielä siellä juhlissa (no ei nyt kaikkien nähden mutta kuitenkin).

Eikä mitään uskaltanut mulle kertoa. Jäin itse kotiin kun emme saaneet ketään lapsenvahdiksi ja juhlat oli aika kosteat. En vaan olisi halunnut tietää että tuolla tavalla kosteat. Hyi oksennus! Miten MUN MIES ja LASTENI ISÄ voi olla noin sairas.

Ja ei voinut eilen mitään kertoa krapulassa maatesaan vaikka kyselin miten juhlat meni.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Millaiset arvot tuollaisella miehellä noin ylimalkaan on? Millainen mies ja ihminen? Millainen suhde naisiin? Ja miten et tunne miestäsi sen paremmin? Miten tällainen käytös voi olla sinulle yllätys? Luulisi, että oireita on muitakin.

Vierailija

Kuulin vähän aikaa sitten että ystäväni avomies oli ostanut/tilannut kaverinsa polttareihin huoran, mutta koska polttarisankari olikin sitten kieltäytynyt huoran panemisesta (koska kaikki olisivat tienneet sitten hänen pettäneen tulevaa vaimoaan), niin ystäväni mies oli sitten pannut sitä :( . Ystävälleni ei ole asiasta kerrottu ja ehkä parempi niin...

Vierailija

tulevan aviomiehen ystävät oli sivistyneistä suomenruotsalaisista suvuista. Siis sitä vanhaa rahaa, jota ei juuri ajattelis " junteiksi" nimittää. Mieheni kertoi, että heti kun naiset hävisivät seurasta puheeksi tuli sivusuhteet, huorat, you name it. Tunuti olevan ihan jokapäiväinen, isältä pojalle siirtyvä käytäntö.

Vierailija

Luulin, että meillä olisi edes vähän samaan suuntaan arvot, vaikka tiedän että mies on suvaitsevampi mutta tämä nyt menee niin pitkälle jo!

Ei varmasti mun mies pannut sitä huoraa vaan juhlakalu, siitä oon varma. En vaan kestä, että mies on voinut edes harkita tuollasta saati toteuttaa.

Mä tukehdun tähän vihaan tällä hetkellä!!! YÖK!!!

ap

Vierailija

" kaikki miehet pitävät pitkätukkaisista naisista ja mahdollisimman isoista tissestä" eli miehesi on juntti samoin itse. Sitä saa mitä tilaa. Jos olet tuollaisen miehen valinnut, kanna seuraukset

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat