Mistä kannattaa varata New Yorkin hotelli, jos haluaa sen olevan ostospaikkojen ytimessä?

Vierailija

Aloitin tuon edellisen ketjun shoppailumestoista ja nyt on ajankohtaista varata hotelli. Mistähän päin kaupunkia se kannattaisi ottaa, jotta olisi samantien shoppailun ytimessä? Onko vinkkejä hyvistä hotelleista (siis hinta- laatusuhden kodillaan)?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ihana hotelli, iso huone hyvällä näköalalla ja sijainti tietty. Ensimmäinen yö oltiin 3: tähden hotellissa, joka oli karmea ja siksi vaihdettiinkin tähän

Vierailija

Ja kaikki varotteli että New Yorkissa on niin pirun kallista, ja halvempaa siellä oli kuitenkin kuin Suomessa... Ite tosin jätin suosiolla nää huippumuodin kaupat väliin, niihin ei ollut rahaa, mutta talvitakki esim. irtosi 16 dollarilla ja kengät samoin.

Eli on siellä halpojakin kauppoja ja vielä melko paljon ja hyvillä valikoimilla. Ja ne lastentarvikeliikkeet oli aivan upeita!

Vierailija

Alkuaikoina oli pari kertaa kaveri mukana, mutta sittemmin olen käynyt yksin - aika harva kavereista on kuitenkaan niin kiinnostunut ko. kaupungista, että jaksaisi/voisi käydä siellä kanssani kerran vuodessa. ;-)

Ja toisaalta taas mulla on ollut ja on kavereita, jotka asuvat Nykissä, sekä suomalaisia (tosin muuttivat sieltä pois) että jenkkejä, joten sikäli en voi sanoa, että reissuni kovin yksinäisiä olisivat olleet.

Tulevaisuudessa voi olla se tilanne, että menenkin ihan " kokonaan yksin" koska siellä vielä asuva monen vuoden takainen ystävänikin on muuttamassa pois. :-( Mutta itse kaupunki on mulle niin tuttu ja rakas, että en varmaan voi olla matkustamatta sinne, vaikka en sieltä enää ketään tuntisikaan/kukaan suomesta ei haluaisi tulla mukaan.

Lähde vaan matkalle, jos kaupunki kiinnostaa, todennäköisesti menetät sydämesi Nykille niin kuin minä ja lukemattomat muut. ;-)

Vierailija

mutta itse en yöpyisi siellä kirveelläkään - kauhea turistirysä ja paikallinen elämä pelkkää businesta - toimistoja ja kauppojahan siellä pääosin on. Toki midtown pilvenpiirtäjineen on hienon näköinen, mutta itse en koskaan asuisi 20 streetin yläpuolella, koska kiinnostavin elämä/putiikit/bileet ovat kaikki siitä alaspäin! Ja kaikki ketjutkin löytyvät alakaupungilla Broadwayn varrelta eli itselläni on harvoin syytä edes lähteä midtowniin.

Esimerkiksi villagessa kun kulkee (kevät-syksy) on ihan kuin olisi astunut suoraan leffalavasteisiin, niin uskomattoman kaunista ja viihtyisää siellä on! Hotelleja tietty sieltä vaikeampi löytää, kaverini asuu Sohossa joten itselleni Village kaikkine ravintoloineen ym. on tullut erittäin tutuksi. Ja jos ei homoja pelkää, niin Chelsea on myös cool paikka yöpyä. ;-)

t. 10 kertaa nykissä ja pian taas...

Vierailija

jos olet rahakas ;-) ja haluat shoppailla 5th avenuella, niin sitten siitä ympäristöstä. Anyway, Manhattanilta kannattaa varata hotelli, Broadwayn suunnalla sitten niitä edullisempia hotelleja ja on siellä kauppojakin mutta enemmän teattereita ja leffateattereita.

Minkä tasoisen ja hintaisen hotellin haluat ?

Vierailija

katso www.hotelpenn.com.

Lähellä 5th Avenueta ja Times Squarea + Pennsylvania Station on vieressä eli metrolla ja junalla pääsee. Meillä huone oli iso, mutta muuten hotelli ei ole mikään luksus. Siis vanha ja hieman nuhjuinen. Erinomaista palvelua oli +sijainti oli loistava! Itse menisin sinne uudestaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat