Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka ette juo kahvia! Kun teille tarjotaan sitä, sanotteko suoraan, että mieluummin teetä kiitos.

Vierailija

Vai sanotteko vain, että en kiitos juo kahvia lainkaan. Jotenkin tunnen itseni niin vaikeaksi tapaukseksi tämän teenjuonnin takia. Kun aina kaikilla ei ole teetä (mikä tietty ok).

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mutta en yleensa pyyda teeta, koska voin ihan hyvin juoda jotain mehua tms, en ole kova teenjuojakaan. Eri asia ehka jos on kova teenjuoja. Kahvia en juo edes ns kohteliaisuudesta, koska siita tulee sydamentykytysta ja huono olo.

Vierailija

sitä pussia kun viruttelee vedessä (Ja vielä mahdolliset vedenkeittämiset ensiksi), niin muut ovat suunnilleen poistuneet kahvipöydästä kun itse pääsisin vasta aloittelemaan....

Vierailija

minua oksetti kaikki lämmin, ruoat ja juomat.

kun kysyttiin otanko kahvia vastasin aina kiitos ei, ja sitten kun menimme pöytään löysin aina edestäni teekupin täynnä ällöä höyryävää vettä ja kyllä yökötti. oksensin monesti kotona kun olin juonut sen teen kohteliaisuudesta. loppuaikoina mies huikkasi puolestani että ei kiitos teetä, kahvia eikä lämmintä mehua!

itse opin tästä sen että kuulustelen tarkasti jokaisen vieraan että mitä ottavat.

samoin jos raskaana oleva tulee kylään, osaan kysyä heti haluatko vettä, mehua yms. kun ainakin itselläni oli koko ajan jano. jos oltiin kavereiden luona illalla, sai mieheni kaljan ja itse jouduin istumaan kuivin suin, läkähtymäisilläni janoon :(

samoin nykyään laitan automaattisesti kahvipöytään jäävettä tai mehua jäillä kannullisen :D

Vierailija

Sitten jos kysytään, että otanko teetä, niin vastaan, kyllä kiitos. Jos kysytään, että mitäs minä sitten joisin, niin vastaan että mieluiten vaikkapa mehua tai ihan mitä vaan. Onneksi tykkään vedestäkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat