Voiko,pystyykö.saako esikoululainen kulkea esikoulumatkansa yksin? kykeneekö siihen liikenteen tarkkailuun,ei

Vierailija

vaarallisia tienylityksiä,kaksi suojatien ylitystä,hiljainen liikenne..

Kommentit (5)

Vierailija

Ja kukas muu sen paremmin tietäisi kuin lapsen äiti?

Meillä kulki itse kevään, kun olin opettajan kanssa jutellut, matkalla oli yksi valoristeys. Toiset äidit aluksi kummastelivat, ja vannoivat, että " ei meidän pekka vielä kyllä..." ja " Meidän maija saatetaan vielä kolmannellekin luokalle..."

Opettaja oli sitä mieltä, että meidän muksu on tarpeeksi rauhallinen, eikä hänellä ole taipumusta " säntäilyyn" .

Sain siis opelta vahvistuksen omiin fiiliksiini.

Vierailija

Esikoululaista en ainakaan itse päästäisi yksin matkaan vaikka olisi kuinka rauhallinen koulutie. Meidän eskarista ei ilman noutajaa lasta edes kotiin päästettäisi. Meillä oli jopa puhetta siitä, että kolmasluokkalainen isoveli ei kelpaa lasta hakemaan, vaan noutajan pitää olla aikuinen.

Vierailija

En riskeeraisi!! Mitä jos sattuisikin jotain, antaisitko omaa laiskuuttasi koskaan anteeksi itsellesi? Meidän eskarissa sääntö, että jonkun aikuisen tuotava ja noudettava AINA. Mikäli hakija ei ole oma äiti tai isä, joutuu ilmoittamaan moisesta etukäteen. Lasten turvallisuutta on syytä vaalia!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat