Australiassa asuvia suomalaisäitejä???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aloitinpa hölmösti äsken " Hei!:llä" ... Jos nyt löytyisi joku?! =)

Eli olen juuri keskellä viisuminhakuprosessia ja toivon pääseväni lähtemään matkaan syksyllä 2006.

Olisi kiva kuulla, miten elämänne on lähtenyt ausseissa käyntiin ja ehkä saisin vinkkejäkin... =)

Kommentit (2)

Vierailija

Eli siis anteeksi etta vastaus kesti, monta kertaa on pitanyt kirjoittaa, mutta aina on jaanyt.

Asun siis Sydneyssa, kuten nimimerkista arvaat, oon asunut taalla nyt 8 vuotta. Mulla on aussimies ja 10 kk vanha poika.

Ihan kivastihan taalla Sydneyssa aitina olo on sujunut. Tosin omaa perhetta on usein ikava, mutta onneksi mieheni aiti asuu ihan lahella. Taalla neuvola jarkkaa alueen aideille mothers' groupin, joten saa helposti uusia " aiti-kavereita" , joilla on samanikaiset lapset.

Sydneyssa kokoontuu myos suomalaisten perhepiiri, joten on helppo saada myos suomalaisia kavereita.

Jos sulla on jotain kysymyksia, vastaan mielellani!

Vierailija

Me asumme tällä hetkellä Uudessa Seelannissa mieheni työn vuoksi, mutta on varsin todennäköistä että ennen pitkää tulee eteen muutto Sydneyyn.

Haluaisin kysellä suomi-koulusta, yleensä koulusta Sydneyssa, suomikerhosta, päivähoitopaikoista, jne jne.

Minut tavoittaa e-mailista: vippe63@pp.inet.fi

Saisinko sinun e-mailin niin lähetän sinulle lisää " tarkempia" yhteystietoja privasti.

terkuin Vippe

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat