Huomaistteko että BR-lelun legojen ovh kalliinpuoleinen

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Viime viikolla avatussa uudessa BR-lelussa oli loppuviikosta kaikki legot -33%. Kuulosti hyvältä ja niinpä minäkin suunnistin joulupukin asioilla. Onneksi juuri edellisenä iltana kaivettiin legon lehtinen ja tiirailtiin lasten kanssa yhdessä niitä toiveita ja laskin päässäni hintoja legolehden ovh hinnoista. Br-lelussa huomasin että heidän lapuissaan lukikin br-normaalihinta ja se oli keskimäärin noin10-15% KALLIIMPI kuin legolehden ovh. Muissa kaupoissa olen huomannut että toi legon ohjehinta on pitäinyt hyvin pintansa tai hinta on ollut halvempi.

Jäi legot meidän osalta kauppaan, ihan varmasti ennen joulua esim Anttila jonain lauantain myy taas kaikki lelut -20%. Mahtoiko muut huomata, legokauppa näytti hyvin käyvän kuitenkin.

Kiinnitäkää huomiota ettette jää mainoksen uhreiksi.

Kommentit (8)

Vierailija

mielestäni valikoima ei ollut kummoinen vaikka periaatteessa oli " paljon" .

kuka perustaisi sellaisen kaupan jossa olisi tarjolla kauniita kestäviä leluja ?? Brysselissä törmäsin sellaiseen ja olisi voinut ostaa koko kaupan,- puuleluja, vanhaa peltiä, nukketeatteria, ihania mattoja, keppihevosia jne. sellainen kuin Serneels.

no joo, mutta petyin BR:ään- tuntui että ainoa tunnettu brändi oli nuo legot, nekin kalliita-olisin kaivannut Brioa, ranskalaista Vilacia, juuri noita sirkus tms. puuleluja, edes plan toysin juttuja.

oletteko muuten käyneet info-kirja/lelukaupassa annankadulla ? siellä on todella laaja valikoima ja hyvän tasoista !

Vierailija

Silloin kun lelulaatikko lopetti. Kävin ostamassa lapselle kamalasti leluja puoleenhintaan...kun aattelin että nyt kun HALVALLA saa. Ostin siis kassi tolkulla kaikkea " turhaa" . Myöhemmin katselin cittarin ja anttilan leluosastoja ja huomasin että ostin lelulaatikosta leluja -50% alella melkein samaan hintaan kun anttilat ja muut myy normaalisti ilman alea...no saipahan muksu kivoja leluja ;)

Vierailija

Olen käynyt Tukholman vastaavassa liikkeessä ja se on todella monipuolinen ja laaja plus useat lelut olivat halvempia. Tampereella avattu oli TOSI pettymys. Todella niukat valikoimat esim. juuri näissä legoissa. Ei oikein iskenyt......todellakin jossain Citimarketissa on paremmat valikoimat...hinnoista en tosin osaa sanoa mitään.

Vierailija

Minä kävin Itiksen BR:ssa ja kyllä ne Legot oli ovh hinnaltaan ihan samat kuin täällä Cittarissa tai Prismassa.

Valikoima oli tuollakin suppeampi kuin esim. Tukholmassa, mutta oli minun mielestä paljon kivoja leluja. Toki meillä ylipäätään ostetaan aika vähän leluja, syystä että niitä tuppaa tulemaan niin paljon lahjaksi ettei enää ole tarvis ostella.

MUUTOS: Myös Porvoon vanhassa kaupungissa on aivan ihana lelukauppa, jossa on paljon puisia leluja ja muutenkin sellaisia leluja kuin silloin ennen vanhaan. Esim. nukkekotiin löytyy paljon sisustustavaraa ihan irtomyyntinä.

Vierailija

taidanpa tehdä retken joku hetki Porvooseen. on varmaan tutustumisen arvoinen.

mutta olen varma että tuollaiselle kaupalle olisi kyllä kysyntää kaiken tämän muovin keskellä ja ihan siis keskelle Helsinkiäkin.

jos joku pääsee joskus Brysseliin niin käykää ihmeessä avenue Lousella siinä Serneelissä.

Vierailija

olisi voinut hintoja vertailla. Mutta kävin lähimmässä Vapaa Valinnassa katsomassa, mitä siellä maksoi. Pahvinen duplopakkaus, missä 30 palaa, maksoi jotain 7,5¿. BR-liike pyysi muovisesta duplo-pakkauksesta, missä 45 palaa, jotain 13,5¿ alennuksen jälkeen. Joten mun laskujen mukaan tuo tulee reilu 2¿ kalliimmaksi. Tosin siinä sai " ihanan" vihreän Legon säilytysrasian kaupan päälle. Ja ei ollut muutenkaan halvat hinnat. Tuli alennuksen kanssa joko samanhintaiseksi tai jopa kalliimmaksi kuin muualta ostettuna. Ihme huiputusta...

Vierailija

Ainakin ne mitä minä katsoin eli Duplot, Belville, Harry Potter ja Vikinki-sarja. Kavoinpa ihan kuitin esiin ja kyllä kaikki ostamani on normaalisti 4-5senttiä halvempiä kuin Legon kuvastossa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat