Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SUURPERHEKUUMEILIJAT viikkoon 42...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huhuu...missäs kaikki on??? Täällä syyslomaa vietetään hyisen kylmässä syyssäässä...ajatuksetkin taitaa olla ihan jäässä,mutta saatiinpa pino alulle :D Kömpikäähän esille piiloistanne ja tulkaa kertomaan kuulumisia!

Nyt on lähdettävä ruoanlaittoon,mutta palailen kurkkimaan...

H+viisikko

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

[color=orange] Kyllä se aurinko vielä sieltä tulee kokonaan esiin! Toki mullekin saa onnea toivottaa ainakin miehen käännyttämiseen ;) Pidin pari päivää sitten sylissä ystäväni vastasyntynyttä vauvaa. Kyllä oli ihana! Se lämpö, tuhina, tuoksu ja tumma tukka, pikkiriikkiset sormet ja varpaat... Sylissä sain pitää koko ajan kun nukkui. Voi kun saisi oman! Nyt ihan sydämestä raastaa kävellä kaupassa vauvanvaatteiden ohi tarvitsematta mitään omille pienokaisille... Pitää ostella näille ystävien vauvoille, joita on talven aikana tulossa runsaasti...

dorinda, 00 02 04 ja pakahduttavan suuri haave

Vierailija

Leanna: ISO voimahali! Elämä on aikasmoista vuoristorataa,mutta jos ei olisi edes mahdollisuutta enää unelmoida,niin aika tylsäksi menisi arki!!! unelmat ja haaveet kannattavat usein silloin,kun muuten ei jaksaisi. Etkä sinä itsekäs ole,jos vauvasta haaveilet. Tää syksy tahtoo masentaa väkisinkin ja kun olet vielä ollut kipeenäkin,mutta vielä se päivä paistaa sinnekin,usko pois!

Kuramyyrälle hyviä jatkoja ja voimia sinnekin,tuolta toisesta pinosta luin,että heitit meille hyvästit.

Ja sitten lahopää unohti loput nimimerkit,mutta joku oli plussannut,joten onnittelut sinne ja sitten vielä peukutukset sinulle,joka tässäpinossa kerroit jännääväsi :o) Me ei olla ees muutettu ja silti on talvivaatteet " hukassa" , huoh...

H&viisikko

Ps. Posti toi Anttilan joululuettelon :oD

Vierailija

Perjantain perään tulee monta huutomerkkiä, koska meillä isukki on viikot töissä toisella paikkakunnalla ja tulee viikonlopuiksi kotiin. Eilenkin tosin otti varaslähdön ja tuli jo eilen kotiin (aamulla ajeli täältä töihin) ja alkuviikosta on täälläpäin reissutöissä eli alkuviikonkin on vielä kotosalla. Elikkäs meillä mies osallistuu ihan kiitettävästi kotiaskareihin kun on kotona. Lastenhoitoon ainakin ottaa osaa ihan täysillä, kun viikot joutuu olemaan erossa niin kerkee tulemaan kova kaipuu. Toisaalta viikoillahan sitten kaikki jää mun vastuulle, mutta ihan mukavasti kuitenkin viikotkin menee, ainakin huippu nopeesti.

Mullakin on nuo nimimerkit vähän hakusessa eli toivotan nyt stten näin onnea plussanneille ja voimia niille joilla on ollut murheita.

Ihana rauhallinen hetki, kaikki muksut nukkuu tyytyväisinä. Pitänee hyödyntää tämä, taidan syödä kohta rauhassa ja käydä lueskelemaan.

piipero

Vierailija

Mukavaa Kuopion reissua Neronja ;D

Pipsalle iloinen vilkutus,vietetään sitten tuplsasynttäreitä keväällä ;D Koskas synnytetään seuraavat :DDDD

Vierailija

Voimia Leanna! Ymmärrän sinua täysin...Täällä odotellaan tätiä kylään kovin alavireisellä mielellä. Eilen lääkäri lykkäsi kouraan primolut-reseptin...Epäsäännöllisen kierron lyhentämiseksi...Olo on aivan kökkö!

Minulla on niin samanlaiset fiilikset kuin sinulla Leanna! Itkua täällä itsekseni tuherran, kun mieli on niin musta. Onneksi olette olemassa, että voi jollekin purkautua. Lääkärini taisi olla ainoa, joka on kysynyt minulta kuinka voin henkisesti. Sanoin hänelle eilen, kun hän kysäisi asiasta, että ihanaa, kun joku edes kysyy!

Nyt on pakko mennä, palaan pian.

Opemamma, nelikko ja haave

Vierailija

Tulipa just mieleen, että meidän kolmas muksu sai alkunsa Primolut-kuurin aikana. En saanut silloin kuuria " lapsentekotarkoitukseen" vaan huippu pitkiin kiertoihin. Jäi kuuri kesken, taisin keretä 2 tai 3 kk sitä syödä.

piipero

Vierailija

hurja ja kurja tuo rypäleraskaus kokemus.ystävälläni oli myös ennen ensimmäistäkään lasta ja kun esikoinen sai alkunsa seurasin vierestä sitä suurta huolta,meneekö kaikki hyvin!kaikki meni hyvin kuitenkin ja nyt jo enemmän lapsia!

niin-en voi ajatellakkaan yritystä-ennen kuin ensi toukokuusta eteen päin.

ei sinne pitkä matka ole ja meillä on kaikenlaista ohjelmaa välissä,mutta kaikki tämä tapahtunut kylvää ajatuksiin pelkoa juuri siitä että onnistuuko koskaan!toivon niin kovin että sitten kun aika koittaa kaikki menee hyvin...

kyselit myös miten miehet kotona.aiemmin siitä jo kirjoittelin.mieheni menee klo 06 töihin joten aamut on yksin minun harteillani.mutta hän on kotona viimeistään 14 ja on aina avuksi.2 kertaa viikossa käy harrastuksissaan,mutta sen suon ilomielin hänelle!

meillä ei ole mitään jakoa kumpi hoitaa minkäkin lapsiin liittyvän,kumpikin juostaan öisin ja päivisin tasaiseen tahtiin lasten pillin mukaan=)siis en tarkoittanut mitenkään lasten pompoteltavina,mutta siis kumpi sitten ehtii ensin vaippaa vaihtamaan tai yösyötön hoitamaan.siitä ei tapella eikä väännetä kättä=)

nyt en muista mitä muuta pitikään sanoa...

joo-DORINDAlle tuhannesti onnea,ja turvallista matkaa!!!!

L+5 ja haave hahtuvainen hentoinen

Vierailija

Toivottavasti tästä nyt jotain tulisi. Olen ajatellut, että kun varaudun pahimpaan, niin eipähän tarvii noista oireista ym. hätäillä. Koska jos on hyvin toiveikas, niin heti hätääntyy, jos ei oo oireita. Jos on varautunut pahimpaan, niin sitten voi ajatella jos oireet loppuu, että näinhän tässä " pitikin" käydä. En tiedä ymmärtääkö kukaan ;-). Totta kai sitä sisimmässään toivoo parasta, mutta eipähän tässä jos kolmen viikon ajan sinne ultraan asti varaudun pahimpaan, ja jos ultrakuulumiset on hyvät, niin otan sitten positiivisemman asenteen.

Pahaa oloa ei ole oikeastaan vielä tänään ollut. Rinnat hieman kipeät tänään. Voi olla että illasta ovat kipeämmät, kuten esim. eilen. Eilen nukuin iltapäivällä pikkutirsat ja tänään piti jo puolen päivän jälkeen nukkua. Muistan noista onnistuneista raskauksista, että mulla on ollut aivan älytön väsymys. Toivottavasti se nytkin olisi seuranani. Välillä menkkatyyppisiä tuntemuksia masussa, joten täytyy pitää nuo siteet lähettyvillä kaiken varalta.

Ollaan lähdössä Kuopioon Peer Güntin konserttiin ja hotelliyötä viettämään. Ihanaa saada ihan muuta ajateltavaa. Olen jo mietiskellyt, mitä syön sitten, kun mennään jonnekin ruokapaikkaan. Alunperin olin ajatellut, että vois bailata ihan kunnolla kerrankin kun on siihen mahdollisuus, mutta kuiva reissu tuli ainakin omalta osaltani.

No, ei auta kuin katsella, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Hauskaa viikonloppua teille kaikille!

Vierailija

Siis tää kirjoittaminen. Tuossa yks päivä kirjoitin pitkät jutut, mutta jonnekin katosi teksti.

Tänne siis aina vaan eksyn ja usein kyllä käyn lukemassa kirjoituksia vaikka harvoin ehdin itse kirjoittaa. Jokohan täytyisi myöntää itsellekin tuo alkava vauvakuume...Meillä on tuo nuorimmainen ihan pian 5kk (muistaakseni Höntän vauvan kans samana päivänä syntynyt 25.5, tuolta toukokuisista Hönttä jäänyt mieleen)eikä oo ehkäisyä sen jälkeen käytetty, tosin en ihan vielä toivoisi kyllä uutta raskautta. Mutta täällä kai voi roikkua mukana vaikkei vielä varsinaista yritystä tai kuumetta olekaan. Vaikka vauva on ollut kiltti niin on aika raskasta kun nukkuu vain ihan lyhyitä päiväunia ja mies on aina töissä tai rakentamassa. Miten paljon teillä muilla suurperhekuumeilijoilla miehet on kotona? Auttavatko kotitöissä ja lastenhoidossa? Meillä normaalioloissa mies osallistuu kotitöihin jonkin verran, mutta nyt kyllä tää rakennusaika ollut sellaista, että yksin teen kaikki kotityöt.

Leannalle aloin alun perin kirjoittamaan. Sinun tuntemuksesi ovat tuttuja. Minulla oli keskenmeno jouluna 2003. Rv 12+1 ultrassa todettiin vauvanalun menehtyneen jo rv6. Keskenmeno paljastui rypäleraskaudeksi ja sitten seurasi yhteensä 8 kk:n raskautumiskielto. Lisäksi oli pelko siitä jos muuttuu pahanlaatuiseksi...Hirveesti ympärillä kaverit saivat vauvoja ja tulivat raskaaksi juuri silloin. Mulle tehtiin 2 kaavintaa kun ekasta jäi istukkaa vielä kohtuun. Kohtutulehdukseen oli lääkkeet. Ja kaikki tämä joulun aikaan...Olin sairaalassa 22.12 ja uudelleen jouduin 26.12 ja olin kolme päivää. Kamala pelko koko ajan siitä jos ei enää vauvaa saataisi ollenkaan ja kun uusi raskaus alkoi, että jos taas on kysymyksessä rypäleraskaus. Onneksi kaikki meni seuraavalla kerralla hyvin ja nyt meillä on tuo ihana tytön tylleröinen. Toivottavasti sulla menee kaikki hyvin myös ja saat veilä oman nyytin kainaloon. Suuri halaus sulle näin virtuaalisesti.

Opemammalta olisin kysynyt, että mistä löysit semmoiset bikinit joissa toppi mallinen yläosa. Me ollaan myös lähdössä etelän lämpöön ja imetyksen takia ois kai helpompi kaks osainen uimapuku, mutta tällä mahalla...no joo.

Paljon onnea Neronjalle plussasta. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin. Ja oli varmaan muitakin plussanneita onnea kaikille tasapuolisesti. Ja plussaa toivoville plussaonnea.

Minä olen myös jouluihminen. Nyt on jo valmiina joululahjoja. Meillä on yleensä jouluna ollut minun vanhemmat tai me ollaan oltu niillä. Nyt ei voida viettää joulua yhdessä kun lyhyt joulu ja mulla äiti on töissä. Välimatkaa reilu 700km eli ei parin päivän takia viitsi tuota matkaa ajaa. Todennäköisesti meille kuitenkin jomman kumman tai molempien puolelta jotain sukulaisia eksyy joulun viettoon. Joullun kuuluu joululaulut, jouluruuat ja joulusauna. Lisäksi pelailua ja valvomista.. Ihanaa kyllä kun joulu tulee...Mulla tosin pikkusisko sanoi jo kans ettei saa vielä alkaa hössöttämään...Kielsi lapsia laulamasta joululauluja, tosin siinä oli huumoria mukana...

Mutta täytyy mennä, tuo nuorin heräilee.

Pipsa ja 5

Vierailija

Tänä aamuna tein uuden aconin ja eipä tuo tulos yhtään vahvistunut. Melkein näyttää, että viiva on haaleampi kuin eilen. Alkaa taas tulla p*sk*n maku suuhun... Kemiallista raskauttahan en ole vielä tietääkseni kokenutkaan. Toivottavasti tämä ei nyt kuitenkaan uudeksi tuulimunaksi muutu, koska joudun odottamaan tilanteen selviämistä kuitenkin muutaman viikon + tyhjennys siihen päälle, kun mulla ei tietenkään kroppa tajua itse ruveta kohtua tyhjentämään (nimim. kaksi keskeytynyttä km:a ja kolme kaavintaa takana). Eipä auta kuin odotella. Harmi, kun kerkesitte minua jo onnitella. Taisivat mennä hukkaan... :-/.

No, kyllä tästä vielä noustaan, aivan kuten ennenkin ;-). Ja ainahan tietysti toivoa on, että JOS kaikki olisikin kuitenkin kunnossa.

Vierailija

onneksi edes tänne uskallan purkaa oloani.

kukaan läheinen ei sitä ymmärtäisi.

mua ahdistaa.ensin km jälkeen tuli sellainen hyperaktiivinen kausi.ensin olinkin hämilläni,näinkö reagoin?kaikki meni niin lujaa!ja energiaa riitti!! ja nyt tuntuu ihan kauheelta.

mieliala heittää häränpyllyä.

toisinaan tekis mieli iskeä nyrkillä seinään ja huutaa,välillä tuntuu että ehkä pitäisi päästää haaveesta irti ja nauttia näistä hetkistä,nyt tässä!

mutta jotenkin mä käyn taistoa aikaa vastaan ja itken nyt jo jos syli jää tyhjäksi.

mä pelkään etten saa haavettani ja toisaalta pelkään sitä aikaa,jos se tulee,että saan yrittää.

pelkään että kaikki menee taas pieleen.

ihan todella, mulla on kurja olo,nyt!

olenko itsekäs ja ahne kun haluaisin sen yhden ihmeen vielä???

osaanko sitten lopettaa?

pystynkö koskaan nauttimaan " tästä hetkestä" ?siitä mitä minulla on juuri nyt?

anteeksi vuodatus ja kiitos kun sain vuodattaa...

sydäntä särkee....

L

Vierailija

Minä taidan lähteä kokeilemaan onneani tuonne odottajiin. Sain tänään, kp32/28 acon10:iin kaksi viivaa. Enää ei voi puhua siis haamusta. Olen niin kypsä noitten testiviivojen vertailuun, että taidan heittää roskiin nuo testit. Eipähän tämä tuolla vertailulla tule miksikään. Mä olen nyt raskaana, mutta onko se sitten tuulimuna, normaaliraskaus vai mikä selviää varaamassani alkuraskauden ultrassa, joka olis 11.11. eli silloin olis rv7+3. Tasan kolmen viikon odottelu siis edessä tuohon ultraan, mutta toivottavasti saisin oikeasti odottaa sen 36 viikkoa. Eilen tuli välillä todella paha olo, joten rohkaistuin varaamaan tuon ultran.

Eipä auta kuin katsoa kuinka tytön käy tällä kertaa. Pitäkää peukkuja!

Kovasti tsemppiä leannalle ja opemammalle! Ja kaikille toivon pikaista plussaa (joilla siis yritys käynnissä)!!!

neronja rv4+3 (täytyy nyt nauttia noitten viikkojen laittamisesta niin kauan kuin pystyy)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat