EI-kahvinjuojat! Onko teillä kahvinkeitin ihan vaan vieraita varten..?

Vierailija

Miettii teenjuoja, jonka vieraat alkaa jo vihjailemaan.....

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Minusta on ihan kiva olla vieraanvarainen. Meillä saa kahvinjuoja kahvia ja teen juoja teetä ja mehuakin löytyy. Ja tosiaan, itse en juo teetä kuin ihan " pakon" edessä (eli jos kyläpaikassa ei muuta saa), mutta silti pidän huolen, että meillä on aina montaa sorttia teetä ja vieläpä päiväystä jäljellä ;) Minusta on pieni satsaus puoleen ja toiseen, että teenjuoja hankkii tosiaan jonkun pienen ja halvan kahvinkeittimen ja samoin kahvinjuoja pitää kaapissaan teetä varalla. Harvemmin me sillä vedenkeittimellä mitään tehdään, mies joskus laittaa kaakaota. Että melkeinpä vain vieraita varten.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mutta ennen miestä oli kyllä ihan vieraita varten. Ja sit ikävä kyllä kahvinporoja joutui kaatamaan aika paljon roskikseen, koska se vieraita varten avattu paketti ei säily kuin pari viikkoa hyvänä. Eli melkein aina avasin vieraille uuden paketin. Ihan vain kohteliaisuudesta, kun se eltaantunut kahvi ei todella kuulemma maistu edes himojuojille.

Kahvipurut säilyy jääkaapissa vähän pidempään, tiiviisti pussi suljettuna. Jostain kauneus-lehdestä luin, että kahvinpuruja voi käyttää ihon kuorintaan... :) Jää kyllä iho kahvin hajuiseksi, mutta saippuaa perään. ;)Ohjeessa oli kylläkin käytetty keitettyja puruja, mutta olettaisin, että vain säästösyistä. Eli roskiin menevät purut uusiokäyttöön, ei mene hukkaan! =D

Vierailija

Mutta ennen miestä oli kyllä ihan vieraita varten. Ja sit ikävä kyllä kahvinporoja joutui kaatamaan aika paljon roskikseen, koska se vieraita varten avattu paketti ei säily kuin pari viikkoa hyvänä. Eli melkein aina avasin vieraille uuden paketin. Ihan vain kohteliaisuudesta, kun se eltaantunut kahvi ei todella kuulemma maistu edes himojuojille.

Vierailija

Rupes vituttamaan kun oma mutsi raahas aina mukanaan kahvinkeitintä ja osti niitä CM:stä saatavia muutaman euron Cheffejä jos tuli lastenvahdiksi... Ostettiin reilu vuosi sitten kromattu mikro ja vedenkeitin ja kun samaan sarjaan kuului kaffinkeitin niin ostettiin sitten sekin. On aika paljon esteettisemmän näköinen meidän küchessä. Paras vitsi että mummoni mielestä siinä keitetty kahvi maistuu ummehtuneella ja jos hän tulee kaitsemaan muksuja, tuo varta vasten edelleen aina uuden keittimen... *hohhoijaa*

Vierailija

Ei se nyt mikään kallis ostos ole. Ostaahan kahvinjuojatkin teetä melkeinpä vain vieraita varten. Mieheni kyllä juo kahvia ja käyttää keitintä, mutta omistaisin keittimen vaikka ilman kahvia juovaa miestä.

Vierailija

Kahvinkeittimelle ei yksinkertaisesti ole tilaa! Joskus olen myös valuttanut irtosuodattimella kahvia, mutta hidastahan tuo on.

Minä ostan nykyisin vieraille kahvia 250 g paketissa, koska isommasta tulee kuitenkin heitettyä yli puolet pois.

Vierailija

Noutokahvin olen joskus kahvilasta hakenut jos joku liikaa nurisee.

Ei mulla tosin ole keittiötäkään. Jääkaappi, hella, tiskiallas ja pari keittiökaappia yhdellä olohuoneen seinistä.

Mutta 200 metrin säteellä löytyy reilusti toistakymmentä ravintolaa. Jonne pääsee myös kahville.

Vierailija

Minusta kahvinkeitin kuuluu joka keittiön normaalivarustukseen. Koska en itse kahvista tykkää, ostin keittimen ulkonäön perusteella;-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat