Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljonko saat veronplautusta+ jeeeeeeeeees me saadaan yhteensä 1500 about siistii

Vierailija

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Olisihan nuo rahat tietysti voinut paremminkin sijoittaa, mutta epäilen, ettei noin isoa summaa olisi kuitenkaan säästöön jäänyt.

Vierailija

Tyhmä se on joka valtiolle lainaa. Paremman koron saa kun laittaa senkin ylimääräisen rahan vaikkapa johonkin sijoitusrahastoon. Mulle tuli 8e mätkyt, mitkä on niin pienet että niitä ei peritä. Eli sain valtiolta ilmaiseksi 8e rahaa :D

Olen aina ihmetellyt niitä jotka kehuskelevat että sain niin ja niin paljon veronpalautusta... ja ihmettelen edelleen!

Vierailija

Ei vaan, kivat joulurahat! Kukin säästää tavallaan ja minullekin tuo on ihan kiva tapa saada ne joulurahat...Meille tosin tulee vain 200 euroa.

Vierailija

määräinen" raha on tervetullut. Nyt minä sen todellakin tarvitsen.

Ja matkakuluja on aika vaikea arvioida, joten palautuksena tulee minulle aina, vaikka kuinka lasketutan prosenttini.

Vierailija

Senpä vuoksi yrittäjät saavat takas usein isohkojakin summia. Meillä takas tulee n. 3000¿, joten olen tooosi iloinen, että tulee takas eikä tarvii maksaa mätkyjä. Mielummin saan takas, kun maksan mätkyjä! Näin meillä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat