Esittäydynpä minäkin!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen reilu kolmekymppinen nainen pääkaupunkiseudulta. Meillä lapsettomuuteen syynä miehen puolelta heikohko simppatilanne(joka kuitenkin petraantunut lähes normaaliksi) ja minulla toinen torvi poistettu sekä toinen ilm.tukossa. Myös limakalvo välillä tenttelehtii...

Meillä vuosia takana yhdessä kymmenisen vuotta joista viisi naimisissa. Lapsia on kaksi, ICSI kaksospojat -02. Hoitoja heihin tarvittiin kutakuinkin 4x IVF/ICSI, 5x Pas, 2x IVM. Nyt siis toiveissa vielä yksi pikku perhonen... Tätä toivoen tehty kesällä IVF jonka ensimmäinen ja ainoa Pas nyt menossa, pp12. Tämän jälkeen vielä toiseen koitokseen jos ei meille tätä nyt suoda. Jotenkin vaan olen ihan varma ettei se kovin helpolla taaskaan irtoa...

Kommentit (2)

Vierailija

Heipä vaan ja plussasäteilyjä, toivottavasti tulee toivottu plussa. Me olemme selittämättömästi lapsettomia ja ekaan IVFään aika viikolla 47 (sillon on siis aika punktioon ja siirtoon).

11 vuotta oltu yhdessä joista 6 viimeisintä naimisissa ja yhteistä lasta yritetty yli 4 vuotta. Miehellä entisestä suhteesta tytär, mulle lapsi olisi ensimmäinen joten herää ajatus että kummassahan se lopullinen vika nyt onkaan...

Alku vuodesta tehtiin kaks inssiä ~ negaa ja nyt siis järeämmät hoidot. Vahän jänskättää, ollaan julkisella puolella hoidoissa OYSsissä.

Vierailija

Tutulta kuulostaa tuo teidän tilanne. Meilläkin miehen simpat huonoja ja vähälukuisia. Kolme vuotta yritettiin ilman hoitoja ja sitten ekalla hoidolla icsi saatiin kaksospojat lähes tasan vuosi sitten. Mulla on ikää kans yli kolmenkympin joten jos lisää lapsia halutaan niin pian pitää toimia. Meillä jäi pakkaseen vain yksi alkio, joten saattaa olla ettei sillä tärppää jos edes kestää sulatuksen. Yksi lapsi olisi kovasti vielä toiveissä, mutta on ollut niin kova vuosi noitten poikien kanssa, että välillä mietityttää molempia. Alkuvuodesta olis tarkoitus mennä hakeutumaan hoitojonoon ja alkaa hartaasti toivomaan vielä sitä yhtä nyyttiä. Tyttö olis tietysti veljeksille toiveissa, mutta poika aina yhtä tervetullut. Hyvää loppuvuotta ja onnea! Toivottavasti tärppää!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat