Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vastaus Josefiinalle

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

(mokupalstan ketjusta). Etkö ihan tosissaan tiennyt,että me muslimit odotamme Jeesuksen toista tulemista Messiaana?Uskomme myös,että Jeesus oli muslimi(tottakai)joten hän myöskin palaa tänne muslimina.Katsos,Jeesus(RA)sellaisena kun sinä ja muut kristityt käsitätte ja mitä odotatte,ei minulle ole edes olemassa.Se Messias jota te odotatte on valitettavasti mielikuvitusolento. Mutta ,Josefiina,tosiasia on se ,että sekä raamatussa että Koraanissa sanotaan että Jeesus (RA) tulee takaisin ,etkä sinä usko miten minä uskon joten on turha kiistellä siitä.Tuomiopäivänä se totuus tulee meidän kaikkien eteen eikä kukaan voi sitä paeta.Silloin on vaan tärkeää,että kenen joukoissa seisot,Saatanan vai Jumalan.

Kommentit (3)

Vierailija

Josefiina,

muslimit uskovat, että Jeesus ei ole alunperinkään ollut kristitty tai juutalainen tai mikään mukaan - vaan muslimi eli täysin suomennettuna Jumalan tahtoon alistunut.

Yksi hadith (on niitä muitakin), joka puhuu Jeesuksen (rauha hänelle) paluusta on seuraava: Abu Huraira (olkoon Jumala häneen tyytyväinen) kertoi Profeetta Muhammad (Jumalan rauha ja siunaukset olkoon hänen kanssaan) sanoneen: " Hänen kauttaan, jonka kädessä sieluni on, pian Marian poika laskeutuu luoksenne oikeudenmukaisena tuomarina. Hän rikkoo ristit, tappaa siat ja lopettaa jizyan (suojeluvero, jota kirjan kansan tulisi maksaa islamilaisessa valtiossa). Ja varallisuutta tulee olemaan niin paljon ettei kukaan hyväksy sitä." Sitten Abu Huraira sanoi, " Lausukaa, jos haluatte, " Eikä Pyhän kirjan omaavien joukossa ole ketään, jolla ei olisi oikeata uskoa häneen ennen kuolemaansa , (muuten) Ylösnousemuksen päivänä hän on todistava heitä vastaan." [an-Nisa 4:159] [Al-Bukhari ja Muslim]

Jeesus tulee johtamaan muslimeja siis oikeamielisenä tuomarina sekä kumoten kristittyjen väärät väitteet itsestään. Koraani jo kehottaa kristittyjä olemaan uskomatta kolminaisuuteen:

" Totisesti ne ovat harhauskossa, jotka sanovat: »Jumala on Messias, Marian poika»; mutta Messias sanoi: »Oi, Israelin lapset! Palvelkaa Jumalaa, - minun Herraani ja teidän Herraanne.» Totisesti, kuka ikinä rinnastaa (muita) Jumalaan, häneltä Jumala kieltää pääsyn autuuden puutarhaan, ja Hänen asuinsijansa on tuli; siellä ei ole auttajia väärintekijöille.

Totisesti ne ovat harhauskossa, jotka sanovat: »Jumala on kolmas kolmesta.» Eihän ole muuta jumalaa kuin ainoa Jumala, ja elleivät he lakkaa niin sanomasta, lankeaa tuskallinen kuritus niiden ylitse heidän keskuudessaan, jotka ovat väärässä uskossa." [5: 72-73]

Jeesus ei koskaan itse sanonut olevansa Jumala. Päinvastoin, hän itse rukoili Jumalaa. Hänen omana aikanaan häntä kutsuttiin Raamatunkin mukaan opettajaksi - jos hän kerta oli Jumala, niin miksi hän ei sitä sanonut? Miksi se pitäisi salata? Haluaako Jumala siis ihmisten arvailevan tämän asian suhteen? Alhamdulillaah, kiitos ja ylistys kuuluu Jumalalle, Islaam on selkeä ja selvä tie.

Uskon asioita ei voi todistaa toiselle, jos toinen uskoo aivan muuta. Siksi tuo sinun " todista se, todista se" on aika turhaa. Me voimme vain kertoa mihin me uskomme ja mihin se uskomme perustuu ja sinä voit kertoa mihin sinä taas uskot ja mihin se oma uskosi perustuu.

josefiina4:

</p> <p> <br /> habibi1234:</p> <p>[quote kirjoitti:

Tiedän että muslimit oottaa Jeesusta, mutta miksi? eihän Jeesus ollut kuin profeetta teille, mikä tekee sit ihmeellistä että ootatte, sekö kun sanotte että hän tulee muslimina? ja pitäisi teidän mielestä kertoa meille että anteeksi kun olen eksyttänyt kristittyjä, olinkin vain mielikuvitusolento joka muuttuu muslimiksi.

nyt on tainut ramadan nousta päähän aikas pahasti, jos luulet että Jeesus on muslimi, todista se.

se on totta että Jeesus tulee takaisin noutamaan omat seuraajansa, ja se hetki voi olla lähellä, kun seuraa mitä maailmalla tapahtuu, luonto puhuu ja herättelee vielä ihmisiä etsimään sitä oikeaa ja erottamaan oikean väärästä.

se hetki on voiton hetki,kun kuninkaamme saapuu mutta ollaanko silloin valmiita? ja kenen puolella on seisot? tunteeko Jeesus sinut vai ei?

Hän on ensimmäinen ja viimeinen, hän on A ja O. (Joh.ilmestys.)

Vierailija

jotka Jeesuksen tulessa maailmaan hakemaan omiaan, pääsevät Herramme matkaan Kotiin. Sitä ennen meitä vainotaan ja halveksitaan. Meitä jopa tapetaan, ja siinä tappajat luulevat tekevänsä uhripalveluksien Jumalalle. Montä väärää profeettaan on jo lähtenyt maailmaan ja niitä tulee vielä lähtemäänkin. Näin Raamattu kertoo.

Sitten viimein Jeesus tulee ja tempaa pilviin oman kansansa, pienen joukkonsa, Kotiin juhlimaan Karitsan häitä. Suurin osa ihmisistä jää tänne maan päälle silloin vielä, odottamaan tuomiopäivää, kadotusta.

Pysytään nyt Jeesuksessa kiinni, vielä on armon aika.

Vierailija

habibi1234:

Lainaus:

(mokupalstan ketjusta). Etkö ihan tosissaan tiennyt,että me muslimit odotamme Jeesuksen toista tulemista Messiaana?Uskomme myös,että Jeesus oli muslimi(tottakai)joten hän myöskin palaa tänne muslimina.Katsos,Jeesus(RA)sellaisena kun sinä ja muut kristityt käsitätte ja mitä odotatte,ei minulle ole edes olemassa.Se Messias jota te odotatte on valitettavasti mielikuvitusolento. Mutta ,Josefiina,tosiasia on se ,että sekä raamatussa että Koraanissa sanotaan että Jeesus (RA) tulee takaisin ,etkä sinä usko miten minä uskon joten on turha kiistellä siitä.Tuomiopäivänä se totuus tulee meidän kaikkien eteen eikä kukaan voi sitä paeta.Silloin on vaan tärkeää,että kenen joukoissa seisot,Saatanan vai Jumalan.

Tiedän että muslimit oottaa Jeesusta, mutta miksi? eihän Jeesus ollut kuin profeetta teille, mikä tekee sit ihmeellistä että ootatte, sekö kun sanotte että hän tulee muslimina? ja pitäisi teidän mielestä kertoa meille että anteeksi kun olen eksyttänyt kristittyjä, olinkin vain mielikuvitusolento joka muuttuu muslimiksi.

nyt on tainut ramadan nousta päähän aikas pahasti, jos luulet että Jeesus on muslimi, todista se.

se on totta että Jeesus tulee takaisin noutamaan omat seuraajansa, ja se hetki voi olla lähellä, kun seuraa mitä maailmalla tapahtuu, luonto puhuu ja herättelee vielä ihmisiä etsimään sitä oikeaa ja erottamaan oikean väärästä.

se hetki on voiton hetki,kun kuninkaamme saapuu mutta ollaanko silloin valmiita? ja kenen puolella on seisot? tunteeko Jeesus sinut vai ei?

Hän on ensimmäinen ja viimeinen, hän on A ja O. (Joh.ilmestys.)

Uusimmat

Suosituimmat