Oma kokemukseni laparoskopiasta

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Halusin kertoilla omat kokemukseni laparoskopiasta...

Olen tässä juuri toipumassa viime viikkoisesta laparoskopiasta. Jännitin tuota operaatiota hieman, ja aivan suotta. Kaikki meni hyvin, pientä verenvuotoa huolimatta. Leikkauksen jälkeen haava alkoi pinnasta vuotamaan ja jouduin yöksi tarkkailuun, mutta silti minulle jäi kaikenkaikkiaan oikein hyvä fiilis koko operaatiosta. Nyt mahassa komeilee aika juhlava mustelma , mutta muuten olen jo aivan tolpillani ja iloinen hyvistä uutisista:-))

Leikkauksen lopputulosena oli se, että mitään vikaa ei ole. Yksi ainut kiinnike oikeassa munajohtimessa, joka poistettiin. No, sehän on tietty hieno juttu!! Raskaus ei kuitenkaan ole alkanut ja siksi kävin tänään verikokeessa ja ensi viikoksi sain lähetteen hormoonipolille. Katsotaan josko saisin jotain hormoonia, kun ei raskaus ala, vaikka kaikki on periaatteessa kunnossa.

Olo on kuitenkin nyt taas toiveikas. Jospa oma jännittämiseni on tehnyt itselleni tepposet ja siksi raskaus pitkänkään yrittämisen jälkeen ole alkanut.

Kommentit (2)

Vierailija

Kirjoitit: " Yksi ainut kiinnike oikeassa munajohtimessa, joka poistettiin. No, sehän on tietty hieno juttu!! "

Pakko takertua noihin lauseisiin, sillä toivon että kyse on kieliopillisesta korrelaattivirheestä. Jos kirjoitat " munajohtimessa, joka poistettiin" niin tarkoitat että sinulta poistettiin munajohdin. Oikeasti toivon että tarkoitit " Oikeassa munajohtimessa yksi ainut kiinnike, joka poistettiin" jolloin siis tarkoitat että kiinnike poistettiin. Eihän se kai ole tietty hieno juttu, että munanjohdin poistetaan?

Vierailija

Voi voi Irmeli. Eiköhän tällä lapsettomuus-palstalla käyvillä ihmisillä ole vähän suurempiakin murheita kuin " korrellaattivirheet" . Jokainen kyllä ymmärsi, mitä kirjoittaja tarkoitti. Kukaan tuskin hehkuttaisi sitä, että hänen munatorvensa jouduttiin poistamaan. Ihmeellistä saivartelua, kun kyseessä on näin raskaat asiat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat