Olin naapurissa kylässä ja kahviteltiin siinä pöydän

Vierailija

äärellä kun perheen teini-ikäinen pisti stereot täysille ja alkoi soittaan biisiä: Jos pillua saan niin sitä vastaanotetaan... ja perheen äiti ei reagoinut mitenkään. Me vieraat sen sijaan meinattiin tukehtua pullaan. Kuinka tollasta musiikkia voi olla????

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Että vain tiukkapipo ihmettelee asiaa...Olisi mullakin mennyt pullat väärään kurkkuun, ja toiseksi: Jos talossa on teini, en todellakaan antaisi hänen kuunnella tuollaisia sanoituksia, saati jos talossa elää pienempi lapsi, joka kuulee ja oppii tuollaista paskaa! Siinä voi olla äidillä selittämistä, kun esim. päiväkodista otetaan yhteyttä ja kysytään, miksi lapsi laulaa tuollaista siellä!

Ja joo: Minulla on yksi teini-ikäinen ja toinen ala-asteella. Kummallekaan ei tulisi mieleenkään kuunnella tuollaista skeidaa, enkä minä antaisi, vaikka tulisikin. Saati antaa 4 vuotiaan kuunnella!

Mautonta, junttia, eikä lasten tai kenenkään korville asiallista tai normaalia.

Meillä soivat Him, Jonna Tervomaa ja Smurffit, ja musta tuo on...sairasta. Aikusilla on aikuisten jutut keskenään, eikä tuollaisia vahinkoja pitäisi lapsiperheessä sattua.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

äärellä kun perheen teini-ikäinen pisti stereot täysille ja alkoi soittaan biisiä: Jos pillua saan niin sitä vastaanotetaan... ja perheen äiti ei reagoinut mitenkään. Me vieraat sen sijaan meinattiin tukehtua pullaan. Kuinka tollasta musiikkia voi olla????

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat