Ihana seksikumppani viime viikonloppuna! Tosi kohtelias mies, rakasteltiin koko yo mun asunnossa. Aamulla mies viela kiitti ja jatti mulle ...

Vierailija

Tosi suloinen!

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Tajuutko miltä toi sun tekstis kuulostaa, siis jätkä heitti sulle satasen ja susta se on kohtelias?? Tiesikkö, että teki sinusta sillä teolla MAKSULLISEN NAISEN, miten voit enää elää ittes kanssa? No ei, elä ittees syytä, olet vaan ilmeisen naiivi.

Ja voi hyvänen aika, ei kannata soittaa, se soittaa sulle... Vuosisadan kulunein klisee, et kai sää oikeesti luule että se soittais?? Voi tyttö hyvä että sua on nyt viilattu linssiin oikeen 6-0.

Vierailija

Ja ap:lle; kyllä heti voi niinku päätellä, että oli joku kosmopoliitti, kun oli tollainen herrasmies. Ei nää suomalaiset osaa tolleen käyttäytyä. Eikä ne tosiaan jaksa koko yötä. Eikä niillä oo niitä satasiakaan. Siis kyllä mä olen kanssa ajatellut, etten mee minkään tavallisen juntin mukaan, vaan otan ens kerralla jonkun keski-eurooppalaisen.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Satanen oli muuten ulkomaan euroja, kosmopoliitti taisi olla.

Eurosetelit kun on kaikissa Euromaissa samanlaiset, kolikot on maakohtaiset... juups...päiväunensa kullakin...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Satanen oli muuten ulkomaan euroja, kosmopoliitti taisi olla.

Eurosetelit kun on kaikissa Euromaissa samanlaiset, kolikot on maakohtaiset... juups...päiväunensa kullakin...

Mutta taitaa olla, ettet ole 100¿ seteliä koskaan nähnytkään :-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat