Oululaiset!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Missä olette käyneet alkuraskauden ultrassa? Ilmeisesti gynellä tehdään, tehdäänkö muualla? Ja paljonko olette maksaneet?

Kommentit (6)

Vierailija

Gynekon sivuilla on muistaakseni, että alkuraskaudenultra ois 85 EUR, ja siitä saa kelakorvauksen, jonka jälkeen itselle jää 57 EUR. Ainakin näin sanottiin, kun varasin ajan...no, torstaina selviää todellinen hinta.

Vierailija

Minä kävin Gynekossa, koska olin siellä aiemminkin käynyt. Maksoi kai jonkun 85 euroa. Tarkasti ja pitkään katseltiin, kuinka se pikkuinen papu siellä sytkytteli!

Vierailija

Kävin Gynekossa alkuraskauden ultrassa pari viikkoa sitten. Hinnaksi jäi 57 euroa kelakorvauksen jälkeen. Paljoa lääkäri ei pystynyt kertomaan, minulle riitti että näin sydämen sykkivän. :)

Red_Cat rv 8+2

Vierailija

Olisiko n. 70e maksanut korvauksen jälkeen. Pitkään meilläkin katseltiin ja laskettiin niin sormet kuin varpaatkin :) Minä kävin rv 12+6... eli nt-ultran nimellä meni. ison pinon sain kuvia mukaan lähtiessä. Suosittelen!

JJ rv 23+6

Vierailija

me käytiin oulun väestöliiton (medipoliksessa) np-ultrassa.. neuvolantäti suositteli sitä,että siellä on hyvä palvelu.. ja niin olikin. hinta tais olla jotain 70egee,ja siit korvaukset pois... ja kuvia sai liudan mukaan..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat