Kamala olo

Vierailija

Mulla on ihme olo.Selässä, kädessä, niskassa, hartioilla ja otsassa tuntuu sellaista ihme puutumista, pistelyä ja kylmän tunnetta.Ihan kuin joihinkin kohtiin ois levitetty sitä kylmägeeliä.Niska ja hartia ovat jumissa, voisko johtua siitä? Onko muilla ollut vastaavaa???

Kommentit (10)

Vierailija

mulla oli samanmoisia oireita ja tuntemuksia kun imetin.Osaksi johtui myös valloilolaan olevista hormoneista.Minulla puutui myös jalat ja kädet.

öisin nukuin huonossa asennossa ja joskus hankalasti imetin maaten.Päivällä lapsi viihtyi liikkuvalla tissillä =) ja tuli jännitettyä hartioita enemmän.

Vierailija

Mulla oli joskus jopa huimausta jännityspäänsäryn takana, ja kieltämättä itse silloin myös panikoin, että onko jotain vakavaa.. Lääkäri määräsi sit mulle fysioterapiaa ja hierontaa, jotenka sillä vaivasta päästiin.

Vierailija

Tein keppijumppaa ja mies hieroi selkää ja hartioita ja niskaa, mut tuntuu, että olo tuli pahemmaksi.Varasin ajan lääkärille huomiseksi.Pelkään, josko on vakavampaa... :' (

Vierailija

Monesti käynkin " varmuuden vuoksi" lääkärissä, eikä ikinään oikeastaan mitään isompaa ole ollut.. Että älä sinäkään murehdi :)

Ja tuo kuulostaa sitä paitsi ihan normaalilta niskojen jummaamiselta; se puutuneisuuden tunne on mulla ainakin joskus. Nukuhan hyvin, murehtimatta moisia, ja aamulla sit mietit että haluatko mielenrauhasi vuoksi käydä siellä lääkärissä! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat