Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo palasi risteilyltä.

Vierailija

Onneksi pesukone on rikki, niin näin sitten tämänkin. Oli siis piilottanut matkan likapyykkinsä korin pohjalle kiireessä. Kamppeet tuoksuivat hajuvedelle, tupakalle ja ehkä läikkyneelle viinallekin. Mutta myös partavedelle ja spermalle. Selvä peli siis. Nyt täytyy funtsia mitä tekisin. Tekisi joka tapauksessa mieli naida sen kanssa illalla kun tenavat ovat nukkumassa. Tehdäkö tuosta sperma-asiasta numero vai ei? Yllättäen en siis tunnekaan samanlaisia tuntemuksia kuin etukäteen olen kuvitellut miettiessäni miltä tällainen petos mahtaisi tuntua.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

...kohtaamassa klassista seksifantasiaa: ns. voideltu pulla eli kansankielellä liukkaille pääseminen. Itse sain samalla fantasialla elinkautisen eli herpeksen. Silti ohjeeni: pane vaan.

M.Sc.

Vierailija

haistelee muijansa pikkuhousuja matkan jälkeen.....toi partavesi haju voi tulla pelkkien hitaitten musiikkien tanssimisesta........sperman hajua et pikkuhousuista erota........

toiset pettää........toiset ei........yleensä noi pettäjät pettää lähes joka reissulla..........toiset on kännissä huoria toiset pukkeja.....sellasta se vaan on.

Vierailija

No ei kai täällä kukaan ota tosissaan mitään, eikä kukaan tosissaan vastaa mitään. HALOO!!!???!! Kuka on niin tyhmä että uskoo jotain täällä kirjoitettua?

Vierailija

En oo mikään Sherlock Holmes, mutta tuskin sinäkään. Jos tuo kuitenkin on totta, niin minä antaisin kenkää, koska epäilit tuota jo etukäteen ja silloinhan se tarkoittaa sitä, että tää ei oo eka eikä viimeinen kerta.

Vierailija

Juu ei silloin kannata alkaa mekastamaan kumppanilleen, jos itsekin pettää. Silloinhan suhde on mallillaan kun molemmat naivat kenen kanssa huvittaa. Oliskohan eron paikka?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat