Olen ruma, lihava, pelkkä " äippä" . Aaaaaaaaapuaaaa!

Vierailija

Katsoin itsestäni 3 vuotta sitten otettuja valokuvia. Esikoinen oli silloin 1-vuotias, olin hehkeä! Kuopuksen syntymän jälkeinen vuosi oli hirveän raskas ja se näkyy naamasta. Nyt lasten ollessa 4v ja 2v olen aivan kamala näky. Silmät lurpottaa, posket lerpattaa, 15 kiloa liikaa painoa ja tukkamalli niin " äitimäinen" .

Masentaa! Mihin minä katosin? Olen hukuksissa tämän äiti-nimisen vuoren takana. Kuinka pääsen taas omaksi itsekseni?

Jos aloittaisin jossakin jumpassa/liikuntaharrastuksen, mikä olisi sopiva aloittelijalle? Kun niitä on kaikenmaailman biccejä, olen sekaisin niistä.

Auttakaa, tsempatkaa, kertokaa positiivinen muodonmuutostarina, mitä vaan!

Kommentit (6)

Vierailija

En juurikaan lisännyt liikuntaa, mutta olin todella motivoitunut laihduttaja. Oli tosi kiva ostella uusia vaatteita ja monet myös huomasivat uuden olemukseni. Tukalle voi aina tehdä jotain... Oikeastaan se on nopein tapa piristyä. Varaa huomenna aika kampaajalle!

Tsemppiä syksyyn!

Vierailija

" ota 3 viikon vlcd-kuuri, niin saat elimistöstä kaikki ylimääräiset ainekset pois ja painonpudotus lähtee kivasti vauhtiin.... "

Mikäköhän tuo vlcd-kuuri on? En ole koskaan kuullutkaan.

Voi vitsit...pitäisköhän minunkin alkaa " harrastamaan" painonvartijoita? Olen kyllä aikaisemmin, esikoisen syntymän jälkeen ihan itse onnistunut laihduttamaan perinteisillä keinoilla (lisää liikuntaa, vähemmän makeita&rasvaisia), ilman mitään apuja. Mutta nyt tuntuu itsekuri olevan nollissa. Olen yrittänyt aloittaa kuuria jo kai 6 kuukautta, mutta aina viikonloppuna repsahdan.

Jos menisin painonvartijoihin, olisi " pakko" jatkaa tavoitteeseen asti.

Olette oikeassa, varaan heti huomenna kampaajan ja siitä se lähtee. Peruskunto ei ole ihan nollassa, mutta ei kovin hirveän korkeallakaan. Kuitenkin tuollaiset 15 minuutin kävelyt kuulostavat aivan liian laimeilta.

Ei tule nykyisin juuri liikuttua iltaisin, kun päivät menee töissä ja ilta-aika on niin kallisarvoista, kun aikaa lasten kanssa ei ole monta tuntia. En raski lähteä kävelylle kun lapset ovat vielä hereillä, ehkä pitäisi vääntäytyä ulos, kun lapset ovat simahtaneet...?

ap

Vierailija

asiassa, tämä hyvä! Lapsiperherumban pahimpana aikana harva kiinnittää yhtään mitään huomiota peilikuvaan ja eihän se sillon kaunistu, tärkeintä sulle on nyt miettiä, mikä on se sinulle paras tapa kaunistua, onko kunto huono, pystytkö aloittamaan rajun liikunnan vai pitäisikö harrastaa ensin vartin kävelyjä, liikuntahan ei laihduta, mutta tukee laihdutusta, joten pääsetkö painonvartijoihin vai sopiiiko sinulle paremmin ihan normaali kalorien laskenta, kovin suuria muutoksia ei hetkessä kannata yrittää, koska silloin vaan lannistuu ja lopettaa leikin kesken, mutta pienin askelin saa parempaa jälkeä, toki jos tsemppiä riittää, ota 3 viikon vlcd-kuuri, niin saat elimistöstä kaikki ylimääräiset ainekset pois ja painonpudotus lähtee kivasti vauhtiin....

eikun tsemppiä kovasti, kukaan ei ole " pelkkä" äippä lapsilleen, vaan nimenomaan se ihana, oma ÄITI, maailman arvokkain asia lapselle!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat