Lesboäiti vastaa kysymyksiinne,

Vierailija

jos jotakuta kiinnostaa tietää, kuinka perheessämme oikeasti eletään.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

On ukkeja, enoja, kummisetiä, naapureita, tuttavaperheiden miehiä, päiväkodin setiä yms. En nyt mitenkään erityisesti halua, että lapsistani tulee lesboja tai homoja, kuten en halua heistä erityisesti tulevan heteroitakaan. Mulle on aivan sama, mitä heistä tulee, kunhan ovat itse onnellisia, eivätkä vahingoita muita.

Vierailija

1-vuotias. Suvaitsemattomuuteen olen törmännyt lähinnä netissä. Esikoisen kaverit ovat suhtautuneet asiaan todella hyvin, ei se lapsia tunnu häiritsevän.

ap

Vierailija

Se, mitä minä teen sängyssä ja kenen kanssa, ei liity mitenkään siihen, että pidän lapsista ja haluan olla äiti. Seksuaalisuushan on vain yksi osa-alue elämässä ja lesbous liittyy vain siihen osa-alueeseen (+ tietysti siihen, että rakastan vaimoani), äitinä, työntelijänä, ystävänä, naapurina tms. uskoisin olevani hyvinkin tavallinen.

Vierailija

koska aihe oli heille aivan uusi, mutta esikoisen syntymä viimeistään sulatti kaikkien sydämet. Lapsilla on alusta asi ollut kaksi äitiä. ap

Vierailija

perheessä, eikä lapsiakaan tunnu vaivaavan. Jos tuo minua vaivaisi, niin en tietenkään olisi hankkinut lapsia. Miehenmalleja kyllä riittää lähiympäristössä, emme todellakaan ole mitään miestenvihaajia. Sitäpaitsi haluan tarjota lapsilleni mahdollisimman monenlaisia ihmisenmalleja, sukupuoli ei ole siinä se oleellisin asia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat