Kesämammat vm2006 vko 42

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aloitetaanpas uus pino...

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Oli päässy mahottoman pitkäks edellinen pino joten...

Kolmeen päivään en oo kyenny istumaan koneella kun on niin paha olo tullu...Nyt viikkoja 6+4...Ruokaa tekee mieli mutta syöminen on mahotonta,banaanijogurttia ja tuoremehua menee alas etomatta...Ei yhtään hauskaa...Äiti kysy viikonloppuna et oonko kipee? " joo,vähä paha olo" ,voipi olla ettei ihan niin pitkälle voi olla kertomatta ku haluais..

Voi kun saatas joku listaemoks,ois kiva tietää paljo meitä on ja mistä jne...Mulla ei taidot riitä moiseen...

Jatkanpa vielä tosta pahoinvoinnista,iski niin aikasi,esikoisen aikaan vasta rv10n jälkeen iski ja sillon lihan&ruisleivän syömättömyydellä selvis...Nyt paha olla hoitolapsille esimerkkinä ku lautasta ei saakaan tyhjäks...Hoitolasten äiti joka on samalla serkkuni tietää ja sanoki et joku aamu hoitotäti löytyy vessanpönttöö halailemassa....toivottavasti ei...

Aika omanapaista tekstiä..mut eipä juuri muuta mielessä just liiku...

Hauskaa viikon alkua ja parempia vointeja muille!!!!

Vierailija

[color=blue]Mä nyt sit en halua olla listaemo kuitenkaan. Mun puolesta kuka tahansa voi alottaa päivän/viikon kasan ja laittaa alkuun liitteen meistä. Eikö niin ois järkevää?

[color=red]Ja sit mitä toivon, niin jos haluaa ikää listaan niin ilmottamalla vuoden ja kk muodossa. Ei tarvi sit tuon tuostaki päivitellä :)

[color=blue]Ja sitä tää meiän nimi asia. Mä oon sekasin, kun poimin nämä tiedot Kesämammoista. Eikö Kesäkertut oo eri porukkaa ja entäs sit masut?? Niin nyt tässä kasassa on sellasia joita listassa ei oo. Eli ilmottakaa miten haluatte itsenne listaan, kiitos.

Ja sitten saa esittää toivomuksia listaan. Mä yritän toteuttaa :)

Vierailija

Olen pinoutunut ainakin johonkin kesäpinoon. La on vauvalaskurin mukaan 5.6 ja tällä hetkellä olisi siis rv 7+1. Omien laskujen mukaan la voisi olla muutaman päivän myöhemminkin, mutta en sitten tiedä.

Ensi viikolla olisi alkuraskauden ultra ja eka neuvola. En millään malttaisi odottaa!

Raskausoireita ei ole kovin paljon. Rinnat on arat ja välillä on etova olo, mutta varsinaista pahoinvointia on ollut vain parina päivänä. Välillä huolestuttaa, että onko tämä vähäoireisuus huono merkki. Toisaalta pitäisi kai olla onnellinen siitä, että en kärsi voimakkaasta pahoinvoinnista...

Rekisteröidyin sinne yahoo-ryhmään, mutta en päässyt enää sen jälkeen kirjautumaan sinne. Olisi mukavaa pinoutua tänne ihan millä systeemillä vaan minun puolestani.

Vierailija

Kiitos porukkaan mahtumisesta. JA tänne jäänkin jos...

Mä nyt ainakin kokeilen kesäkerttuja kuulutella ensin, ihan siksi et siellä olisi ns. tutumpi porukka valmiina.

Onhan se hassua et on eri pinoja ja joka lähtöön, mutta mulle se et ovat tuttuja jo tuolta kuumepuolelta olis kiva ettei tarttis ns. erota sitte odotusvaiheessakaan. Ja jos 3-4 eri ryhmää pinoutuu yhteen, tulee siitä kyllä valtava juttu :/

Mutta häntä koipien välissä tulen tänne jos ei muilla kiinnostusta ole samaan minun knassa ;DDD

Ihanaa odotusaikaa meille kaikille =)

Raakailija
Seuraa 
Liittynyt24.10.2004

Ei tosiaan ole ollut minkäänlaista huonoa oloa. Mun äidilläkään ei ollut missään raskauksissa pahoinvointia ja käsittääkseni se on vähän " perinnöllistä" . Väsyttää ihan vietävästi. Koko ajan tekis vaan mieli maata sohvalla ja nukkua. Mut en valita, oon niin onnellinen että tervetuloa vaan kaikki raskausvaivat!

T: Tytteli-83 rv5+5

Vierailija

[color=darkviolet]Liinu80, LA 2.6

Moppes, poika 5v, tyttö 1v4kk, LA 2.6

Rosa_81, Vantaa, esikoinen 7kk, LA 2.6

Lilli81, LA 5.6

Marguerite, tyttö 2v, LA 12.6

Taikaenkeli, Päijät-Häme, LA 12.6

Mie77, Helsinki, LA 13.6

Aapeli, poika /03, LA 14.6

Miuku_75, poika 2v, LA 14.6

Miä74, tyttö 1v7kk, LA 14.6

Tytteli-83, LA 14.6

Pöhköfantti, esikoinen 1v5kk, LA 15.6

S@n, Lahti, LA 15.6

Sylvi2, esikoinen 2v5kk, LA 15.6

Annamiina, Oulu, poika 3/02, LA 16.6

Ilzu76, tyttö 1v3kk, LA 16.6

Minnilotta, LA 16.6

Moisku75, 2 poikaa 3v5kk ja 1v7kk, LA 16.6

Vepeli2, poika 2v, LA 16.6

Babysmile, LA 17.6

Mirju76, 2 poikaa 2v10kk ja 1v7kk, LA 18.6

Vane, Kirkkonummi, esikoinen 2v, LA 20.6

Zatu, Oulun lääni, tyttö 4/02, LA 21.6

Amanda81, Itä-Suomi, LA 22.6

Teepa, Satakunta, esikoinen /04, LA 22.6

Marieela, LA 26.6

Krisse-79, 2 tyttöä 2v11kk ja 1v2kk, LA ?.6

Miejavauva, 2 tyttöä 2v9kk ja 9kk, LA ?.6

Quest955, tyttö 4v, LA ?.6

Sirius_8630, esikoinen 1v1kk, LA ?.6

Tuutikki76, poika 2v, LA ?.6

Vierailija

Täälläon ollu koko päivän tosi hyvä olo, eikä vieläkään oo alkanu jokailtainen etominen, mitä on viime aikoina esiintyny.. Huomenna ajattelin soittaa neuvolaan kun vihdoin ja viimein ehdin, kun meen vasta iltaan töihin... Vähä kyllä jännittää. Harmittaa ku oon pitkittäny sitä soittamista näin pitkään, jos sen ajanki saa vasta tosi pitkän ajan päähän. Kertokaa mulle tosta alkuraskauden ultrasta, oon ymmärtäny että pitää yksityisellä käydä, mutta saako sitä tilattua neuvolan kautta vai miten? En millään jaksais odottaa niin kauheen pitkään että näkis et tuola masus on kaikki hyvin.... Rv 7+4

Vierailija

päivällä väsyttää=( Myös aika lailla pahoinvointia, joka ei ole sellaista, että oksentaisi, vaan lähinnä etovaa oloa koko päivä, aamupäivisin pahimmillaan. Ihan uus juttu mulle, tällaista ei ollut esikoisen kohdalla. Myös koko ajan tekee mieli syödä; suolakurkkua ja kaikkea muuta suolaista sekä kylmää juomaa. Sitten kun alkaa nälissään syömään, niin tulee kamalan paha olo. Tekis jo mieli kertoa kaikille, ettei tarttis " salailla" huonoa oloa, mutta ajateltiin odottaa eka neuvolaan kymppiviikolle ja josko kuuluisi sydänäänet, niin sitten...!

rv 7+1

Vierailija

Kiva, kun onkin uus pino!:) Listaemoa kylläkin kaivattas....

Mulla on alkanut kans vähän etova olo ja sit väsyttää koko ajan... Toisaalta ei oo mitään uutta mulle!;) Ehkä se ei oo ollu näin totaalista väsymystä... En tiedä voiko tää olla oikea raskausoire, koska viikkoja on vasta 4+4...

-R- : Sulla on siis ensimmäinen neuvola raskausviikolla 10? Soitin tänään neuvolaan ja sain ajan 18.11 ja jotenkin tuntu tosi kaukaiselta... Tietysti tää on eka ja haluis jo HETI tietää missä mennään. Ensimmäinen kerta on kuitenkin kuulema vain juttelua... Pitäsköhän siis tilata jo uus aika, että sais sen ultrankin.... Tuollon 18.11. on rv 9+1

Millos muiden ensimmäinen neuvola on? Millä raskausviikolla?

[color=red]Pidetään kaverit tiukasti masussa!!!:)

Vierailija

Kesämasut nimellä on perustettu keskusteluryhmä kesäkuussa -06 vauvan saavilla yahooseen - on jo varsin aktiivinen lista.

Kesäkertut nimellä kesäkuulle -06 vauvaa haaveilevat sen sijaan kirjoittelivat/kirjoittelevat tuolla vauvakuume palstalla. Ja osa on tännä odotuspuolelle siirryttyään koittanut huhuilla muita odottajia tuolla samalla nimellä.

Tuota mistä kesämammat nimi on ' tullut' en tiedä...

Itse en ole pinoutunut aktiivisesti mihinkään kun tuntuu jotenkin hölmöltä kun näitä pinoja on monta ja eri nimillä, enkä tunnu oikein kuuluvani niistä mihinkään...

pienokainen 6+5

Vierailija

ja masusta löytyi 12,4 mm:n kokoinen pieni sykkivä olento ;)

Eihän se sitä tarkoita, et huolet olis ohi, mutta helpotti tosi paljon nähdä. Sikiön koko vastasi täydellisesti viikkoja jotka ovat siis 7+3. Aika jännä sinällään sillä esikoisen jälkeen minulla on ollut kolmet tosi epäsäännölliset menkat. Kaipa ne oli sitten meinannu alkaa säännöllistymään.

Sitäkin mietin, kun raskauskalenterin mukaan laskettuaika on 2.6. ja kiekon mukaan (ultraaja katsoi tänään) 3.6. Vaikka ei kai sillä päivän heitolla nyt niin väliä ole.

Mulla on myös koko päivän kestävää etovaa oloa ja olen juonut mansikkakeittoa ja syönyt näkkäreitä, jossa juustoa päällä. Mahtava menú! Tänään ukkoni lämmitti mikrossa nakkeja ja mulla teki ihan mielettömän pahaa, muutenkin hajuaisti käy ylikierroksilla, ennen ei ole esimerkiksi tehnyt yhtään pahaa pestä kakkoja esikoiselta, mutta nyt, ja varsinkin aamuisin.. hyh hyh.

Omaa napaa siis täälläkin vain mietiskellään.

Rosa rv7+3 ja poika 7 kk

Vierailija

joka alkoi viime viikolla, aika tasan tarkaan viikoilla 6+0. Esikoiselle tuli viime viikolla vesirokko, joten loppu viikko menkin kotosalla, mistä hyödyin sen että sain itsekin nukutta päikkäreitä : )

Tänäänkin oli koko aamun etova olo, mikä parani heti kun kävin lounaalla. Enää ei maistu kahvi, eikä entinen suurherkku suklaa...ruisleivästä tulee hyvä olo. Onneksi näin päin.

Torstaina meillä on aika alkuraskauden ultraan, hieman jo jännittää...

Vierailija

Ei pitäisi tehdä mitään tässä koneella näköjään lapsi sylissä...

Marieela siis on ilmoittautunut listaemoksi ja huhuilee muista kesävauvan odottajia kassaan KESÄKERTTUSTEN pinossa.

Pienokainen *nolona*

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat