Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutustuin unelmamieheen!

Vierailija

Hän on urheilullinen, naurava ja sosiaalinen, ottaa aina muut huomioon, ei juo liikaa ja ei polta.

Tämä mies osaa rakkauden taidot, eikä petä.

Hän pitää sylissä kylminä iltoina ja jaksaa lohduttaa kun olen surullinen, kiukkuinen tai masentunut.

Ainoa vika tässä komistuksessa on, että tapasin hänet unessa...

hah hah.

Kommentit (3)

Vierailija

Tämä mies on kaikkea, mitä olen koskaan toivonut; empaattinen, fiksu, kiltti, seksikäs, komea, huumorintajuinen, lapsirakas, romanttinen..ja kaikkea muuta mitä nainen voi vain ikinä mieheltä toivoa. Hän pystyy tarjoamaan minulle kaiken sen, mistä olen tähän astisen elämäni vain haaveillut. Turvallisen, onnellisen, tasapainoisen, rakkaudentäyteisen elämän ja parisuhteen :) Ja tämä mies on ihan oikeaa lihaa ja verta.. ja mikä parasta, rakastunut minuun. Tuskin maltan odottaa huomiseen että tapaamme jälleen..Ikinä ennen en ole ollut näin Rakastunut ja varma kaikesta kuin hänen kanssaan.

Vierailija

Aikaa tästä on n. 7 vuotta ja aika pian se arki tuli vastaan ja paljastui se tavallinen pulliainen joka ei paljon välitä olenko surullinen eikä hänellä ole aikaa pidellä minua sylissä ihan muuten vain jos ei ole " palkintoa" tiedossa.

Uusimmat

Suosituimmat