Tulipa tosta toisesta ketjusta mieleen, että kun neuvotte äitejä joilla on pieni vauva menemään ulos samalla tavalla

Vierailija

kuin isät, niin eikö kenellekkään tule mieleen, että toisen vanhemmista on oltava se joka ei mene. Miten käy vauvan jos noudatan samaa periaatetta ja lähden myöskin ulos juhlimaan aina kun mieheni lähtee?

Meidän vauva olisi näin yksin joka viikonloppu!

Minä menen ulos sitten kun vauvani on isompi jotta voi jäädä hoitoon!

Äiti 24v ja vauva 3kk

Kommentit (8)

Vierailija

ja sanoo et tee sä, sä osaat paremmin ym..

En minäkään näin toivonut, mutta näin se vain menee, tasan ei käy onnen lahjat. Onneksi vauvani auttaa jaksamaan yksin tätä arkea.

Joskus tämä mammakin pääsee ulos, sitten kun se ei ole pois lapseltani.

Vierailija

Äiti tietysti menee ulos kun isä on hoitamassa lasta. Eli neuvoissa yritettiin kertoa että onhan sillä lapsella isäkin joka voi ja saa osallistua lapsen hoitoon. Lapsen hoitaminen ei ole palvelus äidille vaan myös isälle kuuluva velvoite.

Jos nyt asiat on niin huonosti ettei isä osallistu lapsen hoitamiseen, äiti ei tietenkään voi mennä, ellei saa lastaan hoitoon muualle. Kaikki eivät edes halua mennä baariin, elokuviin tms. Joten älkää pillastuko te jotka ette halua...

Vierailija

Ja että vauvan kanssa on tosiaan jonkun oltava koko ajan, eli että kun hän on kaljalla tai jossain muualla, se kaikki on puolison vapaa-ajasta pois.

Vierailija

en ikinä voisi elää miehen kanssa joka menisi vain omia menojaan eikä olisi lapsen kanssa kotona.

Meillä minä olen päivät vastuussa lapsesta kun mies käy töissä. Iltaisin ja viikonloppuisin sovitaan yhdessä ollaanko kotona tai jos on omia menoja varmistetaan että toiselle käy ja jaksaa olla lapsen kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat