Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä tiedän että mä oon hyvin materialistinen ja itsekäs ja sen takia varmaan huono äiti

Vierailija

mutta mua v*tuttaa suunnattomasti kun ei oo varaa ostaa mitään uusia vaatteita itselle. lapsille nyt ostelen silloin tällöin seuraavaa kokoa, mutta itselle oon ostanu joskus vuos sitten jotain uutta. t-paidan taisin ostaa kesällä. juu, mä tiedän että täällä on semmoisia jotka ei oo ostanu uusia vaatteita itselleen varmaan kymmeneen vuoteen, mutta jos semmoinen ei haittaa, niin mikäs siinä. mua tää persaukisuus ottaa pattiin ja pahasti. mahtaa tulla aikas köyhä joulukin jos ei töitä kohtapuolin rupee löytymään. no, niin nyt tulee muutenkin, kun pitää maksaa mätkyt verottajalle siinä joulukuun alussa. helvata kun kyrsii.

ja niille jotka kertoo että mene sitten töihin: menisin jos vaan olis työpaikka. mutta kun työpaikat on hyvin suuren kiven alla tätä nykyä, niin niitä töitä ei näy löytyvän. eikä oikein mistään pysty säästämäänkään, kaikki rahat mitä tuleekin, vaikka miehellä suht hyvä palkkakin.

Kommentit (6)

Vierailija

vaikka oon töissä niin rahat vaan menee. Yh:na ei ole helppoa. Ainoa lisä on lapsilisäkorotus ja laskut maksan yksin. Jäis paljon kuussa rahaa jos olisi se toinen...

Ite saa kulkea taas tossa ikivanhassa talvitakissa että lapselle saa uuden puvun.

Vierailija

Tiedän tuon työttömyyden kurimuksen, ei se ole niin helppoa saada töitä vaikka etsii.Onhan se tylsää että saa harvoin uutta vaatetta/muuta tarvetavaraa.Itse yritän asennoitua rahapulassa niin että tulee se munkin vuoroni joskus.Toivottavasti sinä löydät töitä, itse löysin vihdoin ja viimein.Ja sanottakoon näiden pomojen häpeäksi että äidin on vielä vaikemapi saada työtä kun lapsettomien.

Vierailija

töitä saada niin mistään. ja mä en tosiaankaan oo mitenkään vaativa työpaikkojen suhteen. -ap

Vierailija:

Lainaus:

Ja sanottakoon näiden pomojen häpeäksi että äidin on vielä vaikemapi saada työtä kun lapsettomien.

Uusimmat

Suosituimmat