Miten Kelan sivuilta näkee...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

...sen, missä omat hakemukset ovat " menossa" ? Aina silloin tällöin oon lukenut näistäkin keskusteluista ihmisten tarkkailevan esim. äitiyspäiväraha/ -vapaahakemusten kulkua Kelassa. Itse en vain onnistunut omistani löytämään mitään tietoa - huolestuttaa jo vähän, kun hakemukset olen laittaanut eteenpäin jo kuitenkin kohta kolme viikkoa sitten, eikä mitään ole kuulunut. Pankin tunnuksilla kun kirjauduin sisään, löysin kyllä osastin Omat tiedot, mutta siellä oli vain osoitetiedot... Olinko vallan väärässä paikassa?

Jos joku osaa/viitsii neuvoa, niin kiitollinen olen (jälleen kerran).

SolAngel

Kommentit (6)

Vierailija

Ei kyllä mikään ihme, sen verran tuohtunut olen.

Rupesin sitten jäljittelemään hakemukseni kohtaloa - ja yllätys yllätys, se paperi makas vielä kunnassa palkanlaskijan pöydällä! Ja täti on tietysti mun tuurilla lomalla. No, pyysin välittämään viestin, että asialla olis pikkuisen niin kuin kiire jo (tyyliin ei mikään hätä kun äkkiä vaan...) Eli enpä enää ihmettele, miksei se näkynyt Kelan sivuilla. Yritetään viikon tai vaikka parin päästä uudestaan.

Kiitos kaikille,

SolAngel

Vierailija

Sinun kannattanee ottaa yhteyttä pikaisesti, mihin lie hukkunut paperisi. Mielestäni Kelasta on viime aikoina tullut hyvinkin pikaisesti päätökset, ihan muutamassa päivässä. Tai sitten minulla on vaan ollut hyvä tuuri... Toivottavasti asiasi selviää pian.

Vierailija

siis sen jälkeen kun olet kirjautunut niin sivusta ne äitiys ja vanhempain etuudet kohta? Mielestäni siellä pitäisi vähintään lukea että hekemus no kirjattu järjestelmään vaikkei sitä vielä käsiteltäisi. Jos ei millään noista sivuista ole mitään niin kannattaa käydä kysymässä kelasta.

Vierailija

vierailin jo aiemminkin. Edelleenkään en löytänyt kuin osoitetietoni. Lieneeköhän nyt niin, että hakemukseni ei ole vielä edes käsittelyssä?!

Kiitos kuitenkin linkistä!

SolAngel

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat