Voisikohan 4,5kk vauvan jättää mummin hoitoon illaksi ja yöksi?

Vierailija

Ja mummi sitten antaisi pulloa, johon olen lypsänyt.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mun lapsi on varmaan saanut sit ton hylkäämisreaktion ja sairaalassa. Se oli 2yötä vauvalassa. Sille annettiin korvike maitoa, kun mulla ei ollut maito vielä noussut rintoihin. Nyt mun elämä on pilalla. Voih.

Vierailija

onneksi meillä ei ole koskaan ollut sellaista menoa, mihin ei olisi voitu ottaa vauvaa mukaan, ja on molempien pitänyt olla paikalla, kun ei ole mitään hoitopaikkoja olemassakaan. Alle puolivuotias vauva menee todella helposti mukana ihan missä vain, ainakin kaikissa juhlissa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

tottavie olen katkera, kukapa nyt toivoisi sellaisia isovanhempia lapsilleen, jotka eivät halua edes nähdä heitä koskaan. 14

Mun veli on varmaan aivan kauhean traumaattinen tapaus, koska hän vietti elämänsä ekat kolme kuukautta sairaalassa kun äitimme oli jo kotona.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

onneksi meillä ei ole koskaan ollut sellaista menoa, mihin ei olisi voitu ottaa vauvaa mukaan, ja on molempien pitänyt olla paikalla, kun ei ole mitään hoitopaikkoja olemassakaan. Alle puolivuotias vauva menee todella helposti mukana ihan missä vain, ainakin kaikissa juhlissa.

Vierailija

Me aloimme jättää vauvaa juuri nelikuisena mummolaan yökylään, hyvin meni ja on siitä asti ollut n. kerran kuussa-kahdessa mummolla yöhoidossa (on nyt reilu 1,5 -vuotias). Tykkää kovasti olla mummon ja papan kanssa, nukkuu hyvin ja on iloinen oma itsensä.

Vierailija

jos sulla kerran on noin helppoa, että on joku paikka, mihin ihan pienen vauvan tuupata hoitoon, niin kaipa sitä siitä sitten vaan.

Vierailija

Älä yhtään välitä näistä ihmekommenteista jos sulla on noin ihana mahdollisuus antaa lapsellesi ja mummille niin anna ihmeessä. Siitä jää ihanat muistot mummille ja jos tuota on mahdollista silloin tällöin jatkossa toteuttaa, saa myös lapsesi siitä ihanat muistot ja yhden turvallisen aikuisen lisää elämänsä.

Vierailija

ja hyvin on mennyt joka kerta, tyty mummulla n. 3 kertaa kuukaudessa hoidossa.

Mummu hoitaa ja halaa, pitää paljon sylissä ja silittelee.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat