Mies ei ole kertaakaan raskauden aikana kysellyt vointiani, auttanut tai noteerannut mitenkään...

Vierailija

Hän on paljon töissä, mutta silti sitä toivoisi tästä yhteistä juttua. Toisaalta en ole halunnut rasittaa raskausvaivoilla miestä. Toisaalta olen toivonut, että hän ite tajuaisi ja kysyisi.

Pian on synnytyksen aika. Onko lapsellista nyt alkaa valittaa tästä? Tai siis asiallisesti sanoa, että olisin toivonut enemmän tukea, vieläkin ehtii.

Kommentit (4)

Vierailija

Minun mieheni oli kyllä kovin suojeleva minua kohtaan raskausaikana, en saanut kantaa mitään enkä rullaluistella tms. Mutta koskaan ei kysellyt vointia tai halunnut edes tunnustella vauvan potkuja tms.

Miehille raskaus ei ole konkreettista, kun taas naiselle se on niin kokonaisvaltainen tunne (varsinkin ensimmäisellä kerralla), että on vaikea ymmärtää ettei kaikki pyörikkään sen mahan ympärillä ;) Kunhan vauva syntyy, niin sitten mieskin varmasti on enemmän mukana touhussa.

Vierailija

Eikä ole huomioinut kyllä sen jälkeenkään tai kysellyt, että miten voin/jaksan. Ei ole koskaan ollut hänen tapaistaan tuollainen, joten olen ihan tottunut moiseen välinpitämättömyyteen. Mutta mainitse ihmeessä asiasta miehellesi, jos se sinua vaivaa ja harmittaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat