Vauvalle lakki / myssy kesäksi?

Vierailija

Mistä löytyisi kiva lakki vauvalle (nyt 4kk) kesäksi ja hieman viileämmille ilmoille. Ns. hellehattuja jo löytyy sekä ihan normaalihuiveja, mutta muita ehdotuksia? Olisikohan Kimperin pipo hyvä?

Entä mistä löytyisi kypärä-mallin lakkeja koossa 68/74? IdaT:llä ainakin on mutta muita?

Kommentit (7)

Vierailija

meillä oli viime kesänä helmivaavilla ohut "hengittävä" puuvillainen kypärähattu käytössä ja jos kuitenkin paistoi aurinko, mutta viimaaa niin hellehattu sen päälle.Mulla 2 kpl vielä tuolla kaapissa säilössä, jos kiinnostaa. Siis perus valkoinen kypärähattu vähän niinku ribbikangasta, mikä tosi hyvä eikä niin kuuma. :) toinen joha ja toista en muista, mutta sama matsku.

Vierailija

Ruskovillan silkkimyssyä. Se ei välttämättä ole kaunein vaihtoehto, mutta todella mukava vauvalle, pysyy hyvin päässä ja silkki on materiaalina aivan ihanan hengittävää.

Vierailija

Liputan myos ruskovillan silkkimyssyn puolesta! Kasityoihminen aitini katseli sita ja totesi, etta onpa hyvanmallinen, eli se todella pysyy paassa. Kaikeinlaisia versioita olen kokeillut ja sen parhaammaksi todennut.

Se on ollut myos hyva lentomatkoilla vauvan kanssa, suodattaa vahan aania pois :-)

Vierailija

Meillä vauvalle pari hellehattua ja sitten RV:n silkkimyssy mutta luulen että koko kesä mennään silkkimyssyllä, ei ne hellehatut koskaan oikein tahdo ihan pienillä päässä pysyä. Ja rattaissa tai muualla varjossa jos on niin voi sitten kovilla helteillä olla mieluummin kokonaan ilman.

Vierailija

http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=592 tämän mallinen idaT, vaaleanpunainen isolla ruskealla kissalla.

sitten ruskovillan mallilla neulottu bambuvillamyssy joka ei myös hiosta, tummanruskea

ja viimeisenä h&mn iso lierihattu, mihin pariksi myydään niitä kukkamekkoja+pöksyjä. tämä toimii vasta nyt kun vauva istuu jo, mutta pienellä vauvalla toki on vaan silmillä.. paitsi liinaillessa ja reppuillessa käytettiin tätä jo aikaisemminkin, antaa niskalle hyvän suojan ja pysyy kyllä päässä, jos koko on oikea.

Vierailija

Ja on kyllä hyvä! En ole ostanut muita myssyjä kesäksi, koska silkkimyssy tuntuu pysyvän parhaiten päässä eikä hiosta. Sanoisinpa, että paras myssy, mitä olen kokeillut. Ulkonäkö ei kaikkein kaunein kuitenkaan...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat