Minkä valmistajan villahaalari on hyvä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

onko jonathanin 100% villaa oleva haalari hyvä ja hintansa arvoinen,maksaa 35e?

Kommentit (8)

Vierailija

ostin käytettynä nettihuutokaupasta. hintaa oli 12e, puku kuin uusi.

meni viime talvena pojalla ja menee vielä tänä talvenakin ( ainakin aluksi) 80cm haalari.

paras taitaa silti olla mummin valmistama puku. hinta erittäin huokea, n 7e ja pesunkestävä ja lämmin! ;D

itse olen tekemässä juuri pojalle villahaalaria, lankoihin ei menee n 6e rahaa ja aikaa n 2-3vko:a.

Vierailija

Mutta meillä on ollut Merineuleen 100%villaa oleva haalari tytöillä parina talvena ja nyt kahtena viimeisenä talvena Greenhill-merkkinen villahaalari. Molemmat olleet tosi hyviä, greenhill ehkä pysynyt pesuss parempana. Sitä saa ainakin lähellämme olevasta Tarjoustalosta 24,90e ja ilmeisesti sitä on myös vapaavalinnassa tarjouksessa 22,90e.

35e kuulostaa mun mielstä vähän turhan paljolta...??

t.äippä + 3tenavaa

Vierailija

Meillä myös on ollut noita Greenhill villahaalareita. Ja tosi hyvinä ovat säilyneet lapselta toiselle. Hinta tarjoustalossa tarjouksessa marraskuun alkupuolelle 23 euroa. Ovat ihan Kivateja vastaavia - eli resoreissa sisäpuolella puuvillaa.

Vierailija

ruskovilla säilyy täysin uudenveroisena jopa meillä vaikka on käytetttynä ostettu

greenhill myös aivan ok mutta malli väljempi, haalarin alla ruskovilla on varmaan siksi mukavampi

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat