Np-ultrassa tänään ja yllätykseksi kuvas myös 3d/4d:llä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mahan päältä kuvas, vaikka ajavarauksessa sanoivat, että tutkitaan sisäkautta (kuten esikoisen np-ultrassa).

Siellä näkyi vauva heti kyljellään ja nukku (ehdin jo vähän huolestua, kun oli niin hiljasta). No sitten se heräs ja innostu potkimaan ja nyrkkeilemään. Havaittiin aivot, vitsarakossa oli jo pissaa, niskapoimun mittas 1.1 ja nenäluu oli ok. Pää-perä-mitta oli melkeen 6 senttiä ja vastas just aikaansa.

Lopuksi rupes jotain zoomamaan ja sitten ilmesty kolmiuloitteinen oranssinsävyinen kuva. Siinä vauva näytti ihan bodarilta, joka aktiivisesti nyrkkeili tunkeilijaa kohdin. Naurettiin kaikki tätä koomista näkyä. Tunsin myös pienen potkun, kun lääkäri painoi kovin mahan päältä (en kyllä itse uskaltaisi olla yhtä kovakourainen) ja kone työnsi lapsivedet kauemmas ja vauva suoristi itsensä ihan suoraksi niin että potku osu suoraan vasten laitetta. Muuten siellä näytti olevan tilaa ja vettä sen verran, että ei ihme, kun ei tässä vaiheessa tunnu, vaikka kokonaismitaltaan lähenee kymmentä senttiä. Otti vielä sarjan kuvia, joissa joukossa kolmiulotteisia.

Jännä juttu, kun neljä vuotta sitten esikoista odottaessa tollanen ultra oli todella harvinainen. Tosin silloin kaupungissamme oli kunnalliset maksuttomat ultrat, kun taas tässä uudessa kunnassa käydään yksityisellä (toinen ultra maksetaan kunnan puolesta). Satuttiin siis menemää sille yksityiselle, jossa tässä kaupungissa oli se laite, vaikken sitä etukäteen tiennytkään.

Kommentit (5)

Vierailija

rakenneultran eli johtu varmaan siitä. Tajusin itekin vasta, että se toinen kerta meilläkin on varmaan kätilö tms. ja kone varmaan silloin eri. Höh, olisin niin halunut nähdä vielä kolmiuloitteisena silloin, kun näkyy sitten vieläkin paremmin. Sillä olis saanut varmennusta sukupuoleenkin. Mä kun olin ihan varma, että nyt saadaan varma ennuste sukupuolesta (jos jalat siinä asennossa), mutta eipä se sitten kai olekaan. Vitsin vitsi...

Vierailija

Ultraaja oli kylläkin kätilö. Meillekin kunta tarjosi np-ultran Medisonarissa ja toinen tehdään sairaasassa - ettei vaan oltaisi samalta seudulta?!

Riax rv 13+4 (ultran mukaan 15+0)

Vierailija

mä olin kans tänää np-ultrassa, tosin ihan tavallisella koneella. videon siitä onneks sain, voi sitten mieskin katsoa, kun oli keskellä päivää mun aika. Kaunis niska oli, eli ei turvotusta 1.2. b-mitta 19.9, eli vastas viikoja, eli la on 30.4, tosin uskoisin menevät toukokuulle kuitenkin. pääperämitta 68.6, joka saattaa olla vähän ylimitoitettu. Katseli ensin vatsan päältä, sitten sisältä. vauva ei juurikan liikkunut, vaikka käski minun tekoyskiä. mutta vähän kättä heilautti ja leukaa nosti. no, päiväuniaika. joulukuussa sitten rakenneultra.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat