Oudot menkat!!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ollaan väestöliitossa hoidossa. Viimeksi käytössä Puregon ja Pregnyl piikit.

Torstai iltana pientä vuotoa ja testi nega. Perjantaina kunnon vuotoa ja loppui lauantaina päivällä. Sunnuntaina ei tullut mitään ja tänään (maanantaina) tuli taas hiukan verta. Tein tänään uuden testi ja negaa.

Soitin väestöön perjantaina kun oli kunnon vuoto ja sovin jatkosta.



Nyt huomenna pitäis alkaa uudestaa nuo samat piikit. Onko muilla ollut tuollaisia menkkoja ja pitäiskö huolestua? Onko turvallista aloittaa huomenna piikit?



Kiitos jos joku osaa neuvoa.



Plussa onnea kaikille.

Kommentit (1)

Vierailija

että hoidot aiheuttaa hormonihäiriöisiä menkkoja. Mulla on ollut monet tavallista runsaammin alkaneet, mutta vain noin kolme päivää kestäneet menkat hoitojen jälkeen. Soita vielä sinne Väestöliittoon, jos mietit asiaa. Voi varmaan tehdä verikokeen tai jotain. Luulen kuitenkin, että olisi vain häiriö. (Tai sitten ihmeplussaa - jota aina tietysti toivotaan!) En nyt muista oliko piikitys miten vaarallista, jos sellainen olisi. Toivottavsti joku muu vielä kommentoi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat